کد خبر : 1595095 | 09 اسفند 1397 ساعت 14:22 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

دانمارک هم بدون تمرین قهرمان اروپا شد

کریم قنبری: فوتبال ایران از فوتبال دنیا جداست

سرمربی موقت استقلال خوزستان با تشکر از کادر فنی سابق اظهارامیدواری کرد که در دیدار فردا سربلند از زمین خارج شوند .

کریم قنبری: فوتبال ایران از فوتبال دنیا جداست

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت های لیگ برتر یک دیدار بسیار حساس در انتهای جدول بین دو تیم پانزدهم و شانزدهم جدول برگزار خواهد شد که به نوعی یکی دیدار شش امتیازی به شمار می آورد.


کریم قنبری سرمربی موقت استقلال خوزستان درآستانه دیداراستقلال خوزستان و سپید رود رشت در کنفراس خبری پیش از بازی در ابتدا با تشکر از کادر فنی و مدیران سابق این تیم گفت:« در شروع صحبتم من تشکر ویژه ای از آقای کریم بوستانی و پورهاشم دارم که  که به عنوان سرمربی و مدیر این تیم بودند و دراین چند وقت متحمل فشار زیادی شدند. این کادرفنی که درحال حاضر تیم را هدایت می کند تیم آقای بوستانی است ضمن آنکه خود اقای بوستانی تا روز سه شنبه درتمرینات در خدمت ایشان در سر تمرین بودیم و همین امروز هم  در مشورت با ایشان هستیم امیدوارم که سربلند شویم.»


وی در ادامه افزود:« من تشکر ویژه ای  از مسئولین باشگاه دارم که واقعا زحمت خودشان را می کشند تا شرایط بهتری به وجود بیاورند. بازیکنان هم تلاش کرده‌اند تا در زمین شرایط خوبی را ایجاد کنند.»

 

وی همچنین گفت:« در مورد بازی باید بگویم، وضعیت هر دو تیم شبیه به هم است، اما با این تفاوت که سپیدرود در خانه بازی می‌کند و هوادارانش از آن برد می‌خواهند. امیدوارم بازی خوبی باشد و همه مردم گیلان و خوزستان راضی باشند. در مورد نفرات تیمم هم باید بگویم ما برای اولین بار در این فصل نه محروم داریم و نه مصدوم.»

 

سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال خوزستان در واکنش به طرح این موضوع که دو تیم خصوصی در انتهای جدول لیگ برتر حضور دارند و در حال سقوط به لیگ دسته اول هستند، گفت: «مطمئناً ما هم وضعیت خاص و ویژه‌ای مانند سپیدرود داریم،‌ واضح است که مشکلات در تیم‌های خصوصی بیداد می‌کند و شرایط سخت است. من قبلاً هم گفتم، بازیکنان با تمام وجود در حال تلاش هستند. همچنین کادرفنی هم که من بخشی از آن هستم با تمام وجود تلاش می‌کند و قطعاً این یک رقابت نابرابر بین تیم‌های خصوصی و تیم‌های دیگر است که نمی‌دانم اسم‌ آن را چه بگذارم. دو هفته پیش ما در ورزشگاه آزادی با پرسپولیس بازی کردیم،‌ آنجا دیدید که بودجه ما و پرسپولیس چقدر است، اما با این وضعیت ما محکوم به ادامه مسیر هستیم در این جنگ نابرابر. سپیدرود هم دچار همین مشکلات است، اما امیدوارم مسئولان راهکاری پیدا کنند تا به تیم‌ها به یک چشم نگاه شود.»

 

قنبری در مورد اینکه سطح فنی تیمش و استقلال خوزستان را چطور ارزیابی می‌کند،‌ عنوان کرد:« فکر می‌کنم جایگاه این دو تیم حداقل با بازی‌هایی که انجام داده‌اند به لحاظ فنی نباید اینجا باشد. دو راه وجود دارد،‌ شما یا می‌توانید مشکلات را تحمل کنید و ادامه مسیر بدهید،‌ یا باید مشکلات را با خود به داخل زمین بیاورید. فوتبال ایران جدا از فوتبال دنیاست و ما خیلی چیزها داریم که هیچ‌جا نیست. خیلی وقت‌ها تیم‌ها در ایران تمرین نمی‌کنند، ولی در زمین عملکرد خوبی دارند. می‌توانم دانمارک را مثال بزنم که نمونه جهانی این موضوع است. سپیدرود فردا با کادری که در هفته گذشته بالای سر این تیم بوده به زمین خواهد آمد و ما برای این تیم احترام قائلیم.»

دیدگاه‌ها