کد خبر : 1595150 | 09 اسفند 1397 ساعت 17:07 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

رحمان پنالتی گیر جدید لیگ برتر

دروازه بان باتجربه جمی ها در دومین بازی متوالی در سیو ضربات پنالتی فوق العاده عمل کرد تا آمادگی بالای خود را به رخ بکشد.

رحمان پنالتی گیر جدید لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، جدال تیم های پارس جنوبی و سایپا در باتلاق ورزشگاه جم با یک حادثه بزرگ در نیمه دوم پیگیری شد. خطای پنالتی حامد نورمحمدی روی مهاجم مهمان تهرانی را داور پنالتی گرفت تا علی دایی و شاگردانش در آستانه رسیدن به گلی ارزشمند قرار بگیرند غافل از این که دژی غیرقابل نفوذ همچون رحمان احمدی مانع تلخ کامی جنوبی ها می شود.


گلر پارسی ها بعد از این که در بازی با استقلال موفق شد ضربه دشوار وریا غفوری از روی نقطه پنالتی را مهار کند این بار وقتی آرش رضاوند پشت ضربه پنالتی سایپا ایستاد زیباتر از بازی قبل با شیرجه ای بلند به گوشه سمت راست دروازه توپ را به کرنر فرستاد تا امیدها دوباره به اردوی جمی ها برگردد.


علاوه بر این کار بزرگ که باعث شد تا رحمان به پنالتی گیر جدید لیگ برتر لقب بگیرد این دروازه بان باتجربه در چند صحنه دیگر هم دروازه پارسی ها را مقابل یورش های مهاجمان سایپا بسته نگه داشت تا ستاره بی چون و چرای جدال دو تیم در زمین ناهموار و بدشکل ورزشگاه تختی جم لقب بگیرد.

 

دیدگاه‌ها