کد خبر : 1595155 | 09 اسفند 1397 ساعت 17:23 | 36.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیغام های امیدوارکننده رئالی ها پس از شکست تلخ

بازیکنان رئال به شکست سنگین شب گذشته برابر بارسا واکنش نشان دادند.

پیغام های امیدوارکننده رئالی ها پس از شکست تلخ

به گزارش "ورزش سه"، رئال در دیداری که کسی تصور نمی کرد با سه گل مغلوب شود، باخت عجیبی را برابر بارسا متحمل شد و نتوانست به فینال کوپا دل ری برسد. رئال در نیمه اول حداقل می توانست با دو گل برتری به رختکن برود ولی نبود یک مهاجم تمام کننده، در نهایت کار دست این تیم داد.

ستاره های رئال شب گذشته کمتر واکنشی در صفحات اجتماعی خود داشتند اما از ساعاتی پیش شروع به فرستادن پیغام هایی امیدوارکننده برای هواداران کرده اند.

 

 

1386141

 

 

رگیلون، دفاع چپ جوان رئال که از بهترین های بازی بود و پس از اتمام مسابقه، زمین را با چشمانی گریان ترک کرد، در توئیتر خود نوشت:« در این باشگاه یاد گرفته ام که پس از هر شکست؛ برخیزم. زنده باد رئال.»

 

سرخیو راموس، کاپیتان رئال نیز در صفحه توئیتر خود نوشت:« به خاطر نتیجه، حس ناامیدکننده ای دارم ولی حالا باید روی ال کلاسیکوی لالیگا(شنبه شب) تمرکز کنیم.. ممنون از حمایت های بی قید و شرط تان.»

 

تونی کروس هم توئیت کرد:« هنوز به خاطر شکست غمگینم ولی به خاطر شکل بازی مان احساس غرور می کنم. سرمان بالاست. چالش های بزرگی در پیش است.»

 

لوکاس واسکز هم در صفحه اجتماعی خود نوشت:« ناراحت و عصبانی هستم ولی با انگیزه برای ال کلاسیکوی شنبه و مبارزات بعدی. هنوز چیزی تمام نشده است. زنده باد رئال.»

 

وینیسیوس، پدیده بزریلی هم که بی شک بهترین بازیکن رئال بود و البته فرصت های زیادی را از دست داد، توئیت کرد:« در زندگی همیشه نمی توان پیروز شد و شکست هم جزئی از فوتبال است. برخی مواقع می توان از ناکامی ها درس های باارزشی گرفت. باید بیشتر کار کنیم، پیشرفت کرده و رو به جلو ادامه دهیم.»

 

 

1386072

 

 

دیدگاه‌ها