کد خبر : 1595169 | 09 اسفند 1397 ساعت 17:55 | 51.7K بازدید | 0 دیدگاه

سروش نیمکت نشین شد، کاپیتان برگشت

ترکیب پرسپولیس برابر نفت آبادان

سرمربی پرسپولیس در سالروز تولد ۶۵ سالگی خود برابر نفت آبادان قرار خواهد گرفت و امیدوار به کسب نتیجه برابر حریف است.

ترکیب پرسپولیس برابر نفت آبادان

به گزارش “ورزش سه”، برانکو ایوانکوویچ در دیدار مقابل نفت آبادان بار دیگر تغییراتی در ترکیب تیمش شکل داده که مهمترین آن بازگشت کاپیتان سرخ‌هاست.

 

علیرضا بیرانوند در درون دروازه در این جدال قرار خواهد گرفت و این در حالی است که بوژیدار رادوشویچ در زمان گرم کردن او را همراهی می‌کرد.


با بازگشت سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده این دو بازیکن تاثیرگذار در قلب دفاعی حاضر خواهند شد و مهدی شیری و محمد نادری در سمت راست و چپ خط دفاعی تیم را تکمیل می‌کنند.


در خط میانی نیز سروش رفیعی و امید عالیشاه از ترکیب خارج شده‌اند تا با حضور احمد نوراللهی، مهدی ترابی، سیامک نعمتی و بشار رسن چهار نفر خط میانی اینچنین شکل گیرد.


بشار رسن که شب گذشته قراردادش را بار دیگر با پرسپولیس تمدید کرده به صورت ثابت در ترکیب حاضر شده و برانکو امیدوار است با درخشش هافبک عراقی‌اش به نتیجه دست یابد. ترابی نیز که در دیدارهای اخیر با انتقاداتی همراه بود در پست وینگر به میدان خواهد رفت تا همه منتظر بازگشت ستاره‌ای باشند که در نقل و انتقالات انتظار می‌رفت با حضور در پرسپولیس عملکرد خارق العاده‌ای از خود به جا بگذارد.


در خط حمله نیز ماریو بودیمیر بعد از نیمکت نشینی برابر نفت مسجد سلیمان اکنون در ترکیب ثابت حاضر شده و انتظار می‌رود بتواند نمایش مدنظر کادرفنی و هواداران را در زمین آزادی به اجرا بگذارد. علی علیپور نیز به عنوان برترین گلزن این تیم در تقابل های گذشته مقابل نفت آبادان در ترکیب اصلی حاضر است و زوج خط حمله را در کنار مهاجم کروات شکل داده است و باید دید قادر است جایگاه خود در کورس مدعیان آقای گلی را مستحکم کند یا خیر.


ترکیب پرسپولیس:


علیرضا بیرانوند
محمد نادری
سیدجلال حسینی
شجاع خلیل زاده
مهدی شیری
احمد نوراللهی
سیامک نعمتی
مهدی ترابی
بشار رسن
علی علیپور
ماریو بودیمیر

دیدگاه‌ها