کد خبر : 1595177 | 09 اسفند 1397 ساعت 18:21 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

مس صفر- گیتی‌پسند صفر؛ تعیین قهرمان در اصفهان

دیدار مهیج شاگردان اسماعیل تقی‌پور و رضا لک با تساوی بدون گل به پایان رسید.

مس صفر- گیتی‌پسند صفر؛ تعیین قهرمان در اصفهان

به گزارش "ورزش سه"، در مسابقه رفت فینال لیگ برتر فوتسال، تیم‌های مس سونگون ورزقان و گیتی‌پسند اصفهان از ساعت ۱۶ امروز در سالن شهید پورشریفی تبریز و در حضور حدود ۶ هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که قضاوت این بازی حساس را علیرضا عبدالغنی به همراه مجید اکبری برعهده داشت.

علیرضا صمیمی، سعید مومنی، فرهاد فخیم، حمید احمدی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، بابک نصیری، علیرضا عسگری، ابوالقاسم عروجی، سعید تقی‌زاده، مرتضی عزتی، توحید لطفی و ادرسون دا کروز بازیکنانی بودند که با نظر اسماعیل تقی‌پور در فهرست تیم مس سونگون برابر گیتی‌پسند اصفهان حضور داشتند.

رضا لک نیز برای این مسابقه حساس سپهر محمدی، محمد شجری، محمد طاهری، سعید احمدعباسی، مهران عالیقدر، حسین حسینی، مهدی جاوید، مسلم اولادقباد، سعید افشاری، بلو، محمدحسین درخشانی و علیرضا جوان را در لیست تیمش قرار داده بود.

مسی‌ها که در مرحله نیمه نهایی از سد نماینده فوتسال قم عبور کردند و امروز از امتیاز میزبانی و حضو پُر شور تماشاگران‌شان بهره می‌بردند، برای کسب پیروزی خانگی تلاش می‌کردند تا در جدال برگشت کار راحت‌تری در اصفهان داشته باشند، اما حملات خطرناک آنها ثمری نداشت و با واکنش‌های تماشایی سپهر محمدی یا برخورد به تیرک دروازه تبدیل به گل نمی‌شد.

در آن سوی میدان شاگردان رضا لک نیز هرچه زدند به در بسته خورد و عکس‌العمل‌های عالی علیرضا صمیمی نیز اجازه نداد گیتی‌پسند در تبریز به گل دست پیدا کند تا در نهایت این جدال حساس که با موقعیت‌های زیادی همراه بود و البته یک بار به دلیل درگیری کنار زمین در نیمه دوم به وقفه افتاد، با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

مسابقه برگشت فینال لیگ برتر فوتسال بین تیم‌های گیتی‌پسند و مس سونگون ورزقان، از ساعت ۱۶ روز پنج‌شنبه هفته آینده(شانزدهم اسفندماه) در اصفهان برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها