کد خبر : 1595183 | 09 اسفند 1397 ساعت 18:19 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

زلزله در ترکیب سبزپوشان

تدابیر منصوریان برای خروج ذوب از بن‌بست

سرمربی ذوبی ها برای دیدار امروز تیمش ترکیبی متفاوت با آنچه تاکنون به میدان فرستاده، تدارک دیده است.

تدابیر منصوریان برای خروج ذوب از بن‌بست

به گزارش "ورزش سه"، با مشاهده ترکیب ذوبی ها برای دیدار امروز کاملا پیداست منصوریان قصد دارد تا با تدابیر جدیدی تیمش را برابر ماشین سازی به میدان بفرستد. منصوریان برای این کار سعی در استفاده از بهترین نفرات را دارد و به همین منظور تغییراتی در آخرین ترکیب خود وارد کرده است.


مهمترین تغییر منصوریان برای ذوبی ها را باید در خط دفاعی این تیم دید. سرمربی سبزپوشان برای این خط دو مهره را تغییر داده است. محمدنژادمهدی به دستور منصوریان در دیدار امروز از روی نیمکت ذخیره ها بازی را دنبال خواهد کرد و وحید محمدزاده جایگزین این بازی در قلب دفاع خواهد شد.


مسعود ابراهیم زاده که در دیدار قبلی ذوبی ها به دلیل مصدومیت در دقایق میانی جای خود را به بازیکن دیگری داد در دیدار امروز جای خود را به حمید ملکی داده است.


ماریون فرناندز دیگر بازیکن کنار گذاشته از ترکیب ذوبی ها محسوب می شود. این بازیکن برزیلی که در بازی های قبل نیز در ترکیب به میدان می رفت امروز جای خود را به زبیر نیک نفس داده است.


ارسلان مطهری از خط حمله ذوبی ها برای دیدار امروز کنار گذاشته شد تا هافبک رو به جلویی به نام محمدرضا عباسی در ترکیب اصلی سبزپوشان به میدان برود.


با این ترتیب باید دید ترکیب جدید و مورد نظر منصوریان در دیدار امروز تا چه اندازه می تواند در پیشبرد اهداف منصوریان و ذوبی ها موثر باشد.

دیدگاه‌ها