کد خبر : 1595233 | 09 اسفند 1397 ساعت 21:05 | 88.4K بازدید | 0 دیدگاه

مظفری‌زاده: پنالتی 10 دقیقه زودتر اعلام شد

مظفری زاده معتقد است داور دیدار در خصوص اعلام پنالتی دچار اشتباه شده است.

مظفری‌زاده: پنالتی 10 دقیقه زودتر اعلام شد

 به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم  پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از هفته بیستم  در پایان با برتری یک بر صفر پرسپولیس خاتمه پذیرفت تا سرخ پوشان پایتخت به طور موقت صدرنشینی را از آن خود کنند.
در اتمام این دیدار نظرات سعید مظفری زاده کارشناس داوری در خصوص قضاوت آقای مهدوی به ترتیب دقایق به شرح زیر است :


*دقیقه 57:  داور دیدار به درستی خطای بودیمیر را روی  مدافعین نفت اعلام کرد و این بازیکن قبل از آن روی مدافعین نفت مرتکب خطا شده بود.
*دقیقه 78 : مهدوی  خطای هخامنش روی علی علیپوررا مطابق قانون به درستی تشخیص داد و با کارت زرد جریمه کرد.
*دقیقه 80 : داور حرکت مبتدیانه سیامک نعمتی در جلوگیری از پرتاب  اوت را به درستی با کارت زرد جریمه کرد.


*دقیقه81: مهدوی داور این دیدارمی توانست هخامنش را به دلیل خطایی که انجام داده است و موقعیت  حرکتی که علی علیپور داشت با کارت زرد دوم  جریمه کند و در ادامه او را اخراج کند که  اعتقادی به این مسئله نداشت.


 *دقیقه 81: مجدمی با تکلی که در داخل محوطه جریمه زد توپ مهدی ترابی را که در حال فرار به سمت دروازه بود را نشانه گرفت. داور که در این ضد حمله جا مانده بود این صحنه را خطا تشخیص داد و با مشورتی که با داور پشت دروازه داشت به مدافع کارت زرد داد در حالی که در تصاویر مشخص بود مهدوی متوجه نشد که مدافع اول توپ را زده و خطایی در این صحنه اتفاق نیفتاده بود.


*دقیقه 92: مدافع نفت درحالیکه پشت سر سروش رفیعی قرار داشت  برای زدن توپ او درون محوطه جریمه تکلی زد که تکل این مدافع  قبل ازبرخورد به توپ به پای رفیعی برخورد کرد و باعث بر هم خوردن تعادل او شد که داور می توانست در این صحنه اعلام پنالتی بکند.

دیدگاه‌ها