کد خبر : 1595254 | 09 اسفند 1397 ساعت 22:47 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

شرایط عجیب کارون اروند خرمشهر بعد از استعفای مدیرعامل

احتمال لغو یک بازی لیگ یک

بعد از گذشت 3 روز از استعفای مدیرعامل تیم کارون اروند خرمشهر با تعطیلی تمرینات و عدم تمایل بازیکنان و کادرفنی به تیم ادامه مسابقات بازی روز یکشنبه این تیم در هفته بیست و ششم لیگ دسته یک در هاله ای از ابهام قرار دارد.

احتمال لغو یک بازی لیگ یک

به گزارش"ورزش سه" تیم کارون اروند خرمشهر در هفته بیست و پنجم لیگ دسته یک (آزادگان) برابر شهرداری تبریز به مساوی بدون گل رسید اما همان شب مدیرعامل این تیم از سمتش استعفا داد و هومن افاضلی سرمربی آن نیز اعلام کرد در صورت جدی بودن استعفا او و بازیکنان نیز در تمرینات شرکت نخواهند کرد. با این حال و با توجه به اینکه مدیرعامل مستعفی هنوز بازنگشته تمرینات تیم کارون اروند خرمشهر تعطیل شده و شاید بازی این تیم روز یکشنبه برابر مس کرمان به دلیل عدم حضور تیم خرمشهری لغو شود. حمید سامری مدیرعامل مستعفی  تیم کارون اروند خرمشهر درباره این که آیا استعفایش مورد قبول قرار گرفته یا نه؟ گفت:" راستش اطلاعی ندارم ، من فقط استعفایم را به هیات مدیره دادم و دیگر نمی دانم چه اتفاقی رخ داده است.» او درباره دلایل استعفایش هم گفت:« این باشگاه مشکلات مالی دارد و هیچ کسی هم نیست به آن توجه کند. من سه چهار سال است دارم بار این تیم را می کشم، همه نوع تهمت را هم شنیدم اما دیگر توان ادامه دادن نداشتم و ترجیح دادم نباشم."


او افزود:" واقعیت این است که دیگر چیزی برایم نمانده است که بفروشم خرج این تیم بکنم. ما در خرمشهر دو تا کارخانه فولاد به نام فولاد کاوه و فولاد جهان آرا داریم، یک بندر داریم که بزرگترین بندر کانتینری است، یک گمرک داریم که یکی از بزرگترین گمرک های ایران است و منطقه آزاد را هم داریم، تازگی ها هم که می گویند یک چاه نفت در منطقه جزیره مینو پیدا شده اما خودمان هیچی  نداریم. خرمشهر و مردمش به اشک تمساح نیازی ندارند، ما نیازی به ترحم نداریم ما فقط باید دیده شویم."


او در ادامه گفت:" من عضو شورای شهر خرمشهر هم هستم و دارم از آن هم استعفا می دهم. خرمشهر زمانی آنقدر قدرت داشته که شهرداری تهران از شهرداری اش پول می گرفته و هنوز اسنادش هست که به شهرداری ما بدهکار است اما الان ببینید کوچکترین امکانات و بودجه ای در عرصه فرهنگ، ورزش و مسایل عمرانی ندارد. خرمشهر هشت سال سپر کشورمان بوده و  لیاقتش این شرایط نیست."


مدیرعامل مستعفی تیم کارون اروند خرمشهر گفت:" 49 درصد سهام این تیم متعلق به منطقه آزاد است. من از روز اول که تیم را بستیم گفتم که اگر  قرار است بایستیم باید درست و قوی حضور حضور داشته باشیم . ما در این سه سال توانستیم به لیگ دو و لیگ یک بیاییم. من با رئیس منطقه آزاد صحبت کردم و گفتم دوست نداریم بازنده باشیم. اگر نمی توانیم خب امتیاز تیم را بفروشیم و بیاییم از لیگ دو شروع کنیم، تیم های پایه و آکادمی بسازیم و تیم خوبی ببندیم و نگاهی هم به صعود داشته باشیم.  اما آنها گفتند ما یک مقدار پول می دهیم شروع کنید مابقی  هم بعدا به تیم تزریق می شود."  سامری اضافه کرد:" ما برای بازی با کرمان پول نداشتیم و من طلای همسرم و ماشینم را فروختم و خرج کردم. اما الان دیگر چیزی برایم نمانده که بفروشم و خرج تیم بکنم."مدیرعامل مستعفی کارون اروند خرمشهر گفت:" استاندار به ما قول کمک  مالی داده اما سه ماه است که در بروکراسی اداری  گیر کرده ایم."


او  گفت:" از زمانی که استعفا دادم هیچکسی با من تماس نگرفته است و هیچ خبری از باشگاه و تیم ندارم." او درباره اینکه تیم بعد از استعفای او تمرین نمی کند افزود:"نمی دانم چه اتفاقی قرار است بیفتد. امیدوارم یک مدیرعامل خوب انتخاب شود و تیم به موفقیت برسد."

دیدگاه‌ها