کد خبر : 1595258 | 09 اسفند 1397 ساعت 21:02 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجری: مالک باشگاه فصل بعد هم تیمداری می‌کند

سرمربی ماشین‌سازی اعلام کرد فصل آینده نیز مالک این باشگاه به تیمداری ادامه خواهد داد.

مهاجری: مالک باشگاه فصل بعد هم تیمداری می‌کند

 

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پس از دیدار با ذوب‌آهن اظهار کرد: بخاطر شرایط جوی، کیفیت فنی بازی بالا نبود؛ باد اجازه نمی‌داد دو تیم عملکرد واقعی خود را داشته باشند؛ در این وضعیت نیز اشتباه و عدم تمرکز بازیکنان موجب می‌شود روند مسابقه به خوبی پیش نرود؛ در نیمه دوم نیز شدت باد بیشتر شد.

 

او ادامه داد: با وجود اینکه شرایط سختی وجود داشت، اما بازی خوبی شاهد بودیم؛ اگر از فرصت‌ها استفاده می‌کردیم، شرایط ما تغییر می‌کرد و بهتر می‌شد؛ شاید ذوب‌آهن موقعیت‌های بیشتری به دست آورد ولی دفاع ما در مسابقه امروز نمایش کم‌اشتباهی داشت و عملکرد خوبی ارائه داد؛ از تماشاگرانی که در این شرایط جوی به استادیوم آمدند، تشکر می‌کنم؛ برای ذوب‌آهن نیز در لیگ قهرمانان آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی ماشین‌سازی با بیان اینکه هنوز صحبتی درباره فصل آینده نشده است، گفت: صحبت‌ها این بوده که قرار است مالک باشگاه در سال آینده هم تیمداری کند، اما فعلا تمرکز من روی بازی‌ها است؛ امیدوار هستم با توجه به محدودیت‌های خط حمله و اینکه نتوانستیم بازیکنی که شرایط ما را تغییر دهد جذب کنیم، به هدف‌گذاری‌مان که ارائه فوتبال خوب است، دست یابیم؛ البته ما در نقل و انتقالات زمستانی چند بازیکن خوب گرفتیم که تا الان هم نتایج بدی کسب نکردیم؛ امیدوار هستم در پایان فصل بین هفت، هشت تیم بالای جدول باشیم.

مهاجری درباره کم گل بودن بازی، ابراز کرد: مهاجمان درجه یک از ایران رفته‌اند؛ با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر فوتبال، قبلا بازیکنی می‌آوردیم که 100 میلیون تومان بود اما الان بخواهیم بازیکن بگیریم باید 2.5 میلیارد بدهیم؛ بازیکنانی که می‌توانستند شرایط فوتبال را تغییر دهند، رفته‌اند.

 

او یادآور شد: بحث امروز بحث ساختار فوتبال ما است؛ چند باشگاه برای تیم پایه ارزش قائل هستند؟ چند بازیکن پایه به تیم بزرگسالان آمده‌اند؟ ما جایگزین نداریم و اگر به فوتبال پایه توجه نکنیم، در این صورت تیم‌ها فقط مصرف کننده خواهند بود.


سرمربی ماشین‌سازی اضافه کرد: داوری در دیدار امروز واقعا زحمت کشید و مشکل خاصی وجود نداشت؛ از اندک تماشاگران ماشین‌سازی هم که به استادیوم آ‌مدند تشکر کرده و دستشان را می‌بوسم؛ آنها انگیزه ما را برای کار کردن بیشتر کرده‌اند.

 

دیدگاه‌ها