کد خبر : 1595337 | 10 اسفند 1397 ساعت 13:17 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش دانشگر، ثبات منتظری؛ استقلال به ثبات رسید

محمد دانشگر در کنار پژمان منتظری این روزها ثبات و نتیجه گیری را به ترکیب دفاعی استقلال اضافه کردند.

درخشش دانشگر، ثبات منتظری؛ استقلال به ثبات رسید

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آزمایش‌های زیاد در مرکز خط دفاعی، وینفرد شفر در نهایت به ترکیب اصلی خود در مرکز خط دفاعی دست پیدا کرده است.


شفر در هفته های اخیر با انتخاب پژمان منتظری و محمد دانشگر در مرکز خط دفاعی ترکیبی ایده آل را برای آبی ها ایجاد کرده و عملکرد این دو بازیکن نیز به اندازه ای خوب و درخشان بوده که شفر دیگر تردیدی برای انتخاب دو بازیکن مرکزی خود ندارد.


در این میان اما دو نکته بسیار مهم است؛ پژمان منتظری در شروع شش ماه سوم حضور دوباره خود در استقلال شبیه به بازیکنی شده که آبی ها از او انتظار داشتند و در هفته های اخیر عملکردی بسیار خوب از خود ثبت کرده است.


نکته مهم تر اما اوج گیری دانشگر بعد از شروع پر انتقاد ابتدای فصل است. دانشگر که به شکلی قربانی هفته های بد استقلال شده بود، با طی کردن مسیری حرفه ای و درست خود را به ترکیب استقلال رساند و هفته به هفته در حال پیشرفت در تیمی است که مدعی کسب عنوان بهترین خط دفاعی لیگ است. مدافع جوان آبی ها این روزها ستون خط دفاعی استقلال است و عملکرد او باعث شده تا کمتر کسی دیگر سراغی از مجید حسینی در خط دفاعی بگیرد. دانشگر در جنگ های زمینی و دوئل های هوایی بسیار موفق بوده و باعث شده تا شفر دیگر به گزینه ای جز او برای انتخاب زوج منتظری فکر نکند.

دیدگاه‌ها