کد خبر : 1595341 | 10 اسفند 1397 ساعت 13:26 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

یک هدیه باارزش دیگر از رحمان احمدی به پارس(عکس)

دروازه‌بان تیم پارس جنوبی جم در دومین بازی متوالی موفق شد پنالتی بگیرد و تیمش را از شکست برهاند.

به گزارش "ورزش سه"، رحمان احمدی دروازه‌بان 37 ساله و باتجربه پارس جنوبی در این فصل یکی از بهترین بازیکنان تیم تحت امر مهدی تارتار بوده است. دروازه‌بان سابق تیم ملی که در بازی گذشته مقابل استقلال نیز نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و توانست علاوه بر مهار یک پنالتی چند توپ تک به تک را هم مهار کند، در بازی روز گذشته پارس جنوبی نیز بار دیگر خوش درخشید.


روز گذشته در جم در حالی که پیام حیدری داور مسابقه سرنگون شدن عبدالله‌ ناصری بازیکن سایپا را پنالتی تشخیص نداد، داور پشت دروازه رای او را برگرداند و اعلام پنالتی کرد تا اعتراض کادرفنی پارس جنوبی بلند شود. در میان اعتراض‌های تارتار و سایر نیمکت نشینان پارس جنوبی داور رای به زده شدن ضربه پنالتی داد که اینبار هم رحمان احمدی جلوی توپ ایستاد و با پریدن به سمت چپ خود به زیبایی ضربه پنالتی آرش رضاوند را مهار کرد.


نکته قابل توجه اینکه قبل از زده شدن ضربه رضاوند، حسین اینانلو مربی دروازه‌بان‌های ‌پارس جنوبی هم به احمدی اعلام کرد به همان طرف بپرد و همین اتفاق هم افتاد و احمدی موفق به مهار توپ شد.


حالا این دروازه‌بان باتجربه در دومین بازی متوالی برای پارس جنوبی پنالتی گرفته و توانسته هواداران را به خودش امیدوارتر کند. احمدی با توجه به عملکردش در بازی دیروز از سوی بسیاری از کارشناسان به عنوان بهترین بازیکن دیدار پارس جنوبی و سایپا نیز معرفی شده است.


عکس‌ها: مصطفی هاشمی

 

 

 

 

دیدگاه‌ها