کد خبر : 1595362 | 10 اسفند 1397 ساعت 14:45 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

اخراج مربی جوانان رئال پس از انتقاد تند به کروس

آلوارو بنیتو، مربی تیم جوانان B رئال پس از انتقادات تندش علیه کروس و کاسیمیرو، شغل خود را از دست داد.

اخراج مربی جوانان رئال پس از انتقاد تند به کروس

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید چهارشنبه شب در زمین خودش شکست سنگینی را برابر بارسا متحمل شد و از راهیابی به فینال کوپا دل ری بازماند. به این ترتیب اولین جام فصل برای کهکشانی ها از دست رفت.

 

 

1386398

 

 

این شکست برای آلوارو بنیتو، مربی تیم دوم جوانان رئال هم تاوان سنگینی را در پی داشت. بنیتو که در کنار مربیگری به کار تفسیر بازی ها در کادنا سر و نیز شبکه مووی استار می پردازد، پس از شکست رئال به انتقاد تند از عملکرد تونی کروس و کاسیمرو پرداخت و گفت که با این کیفیت، هر دو حتی لیاقت یک دقیقه حضور در ترکیب اصلی رئال را هم ندارند.

او همچنین به ضعف های راموس در برخی امور دفاعی نیز اشاره کرد و همین انتقادات در نهایت باعث اخراج او از سمتش شد. سران رئال که انتظار حرف مخالف از طرف مربیان آکادمی را ندارند، بلافاصله حکم اخراج بنیتو را امضا کردند. اتفاقی که واکنش هایی منفی را از شب گذشته به دنبال داشته و رسانه ها به حمایت از بنیتو و آزادی بیان پرداخته اند.

 

بنیتو که سال ها در برنامه معروف ال چیرینگیتو نیز به تفسیر بازی های رئال می پرداخت، سال 1995 زیر نظر خورخه والدانو اولین بازی خود برای تیم اول رئال را انجام داد. او همراه رائول و گوتی فوتبالش را در تیم اول رئال استارت زد و سال 1997 فاتح لالیگا نیز شد اما به دلیل مصدومیت های متوالی خیلی زود فوتبال را کنار گذاشت.

قرار است رائول جانشین بنیتو در تیم جوانان B رئال شود. این تیم در لیگ داخلی اسپانیا با یک امتیاز اختلاف نسبت به اتلتیکو در رده دوم جای دارد.

 

 

1386399

دیدگاه‌ها