کد خبر : 1595371 | 10 اسفند 1397 ساعت 15:22 | 31.8K بازدید | 0 دیدگاه

ژست تکراری برانکو در آزادی 

ایوانکوویچ در حال تحسین داور! (گزارش تصویری)

سرمربی کروات پرسپولیس در روز تولد خود چالش بزرگی با کادر داوری دیدار با نفت آبادان پشت سر گذاشت و در پایان بازی نیز با عصبانیت از کنار آنها رد شد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در شرایطی با برد تک گله شاگردان برانکو به پایان رسید که اتفاقات داوری زیادی در آن شکل گرفت. از اعتقاد نفتی‌ها به پنالتی روی سیروان قربانی تا پنالتی بحث برانگیزی که در نهایت علیپور به اوت زد و عدم اخراج مدافع زردپوشان و در نهایت صحنه مشکوک به پنالتی روی سروش رفیعی. تمامی این اتفاقات کافی بود تا سرمربیان دو تیم روز پرجنب و جوشی را در محوطه فنی و علیه تصمیمات داوری پشت سر بگذارند و داور چهارم بازی نیز 90 دقیقه پرکار را پشت سر بگذارد.


اعتراضات برانکو از صحنه مربوط به خطاهای پیاپی‌ نفتی‌ها شروع شد و در ادامه در صحنه‌ای که منجر به خطای سخت وفا هخامنش روی علی علیپور در شرایطی که این مدافع یک کارت زرد پیش از این دریافت کرده بود و می‌توانست از زمین اخراج شود به اوج خود رسید. در پایان بازی نیز وفا هخامنش صادقانه اعلام کرد که داور می‌توانست با توجه به شدت خطا او را با کارت جریمه کند تا مشخص شود اعتراض بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس بی جهت نبوده است. خصوصا اینکه در آن دقایق پایانی اندوخته یک گله و فشار نفتی‌ها برای جبران، نمی‌توانست آنها را بابت دستیابی به امتیاز با اطمینان مواجه کند. 


سرمربی سرخپوشان که روزهای اخیر را در کنار محوطه فنی بیشتر به اعتراض به تصمیمات داوری گذرانده، در پایان بازی اما با توجه به پیروزی تیمش به تحسین آنها پرداخت و البته اعتراض خود نسبت به برخی تصمیمات آنها را نیز اعلام کرد. تصمیمات داوری طی هفته‌های اخیر و در لیگ جاری به جز جدایی ناپذیر اعتراض تیم‌ها تبدیل شده است و البته حضور داوران پشت دروازه و تکنولوژی نامرئی! VAR آفلاین نیز نتوانسته کمکی در این زمینه کند.

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها