کد خبر : 1595395 | 10 اسفند 1397 ساعت 18:45 | 29.8K بازدید | 0 دیدگاه

دوئل مرزبان و جلالی در مسجد سلیمان

نفت مسجدسلیمان 2 - نساجی 2؛ بازگشت در 6 دقیقه

دیدار حساس هفته بیستم در شهر مسجد سلیمان با بازگشت بی نظیر نفتی ها در دقیقه پایانی مواجه شد تا دو تیم با یک امتیاز زمین مسابقه را ترک کنند.

نفت مسجدسلیمان 2 - نساجی 2؛ بازگشت در 6 دقیقه

به گزارش "ورزش سه "  شاید بسیاری از تماشاگران نفت هیچ کدام گل های این تیم را ندیده باشند چرا که بعد از گل دوم نساجی تصمیم به ترک ورزشگاه گرفتند. اما شاگردان مرزبان بعد از پذیرفتن گل دوم نساجی، درست وقتی که متوجه شدند چیزی برای دفاع کردن ندارند به خودشان آمدند و در عرض 6 دقیقه به انداره دو برابر گل هایی که در این 4 دیدار گذشته به ثمر رسانده بودند گل زدند تا بازگشتی به شیرینی یک برد را تجربه کنند .
حالا با این تساوی جایگاه این دو تیم در جدول تغییری پیدا نکرد تا همچنان نفت m.i.s در رده سیزدهم و نساجی در جایگاه نهم جدول رده بندی قرار بگیرد.


داور: محمدحسین ترابیان  کمک ها: علیرضا ایلدروم – امیرمحمد داودزاده
کمک داوران اضافی: یاسر همرنگ – احمد محمدی،  داور چهارم: حمید نادری ناظر،  داوری: حسین خانبان

 

ترکیب نفت مسجد سلیمان:


مهرداد طهماسبی، مجتبی بیژن، موسی کولیبالی، میلاد خدایی، اسماعیل شریفات، سید امیر حسین امیری، فرشید پاداش، یوسف وکیا، علیرضا علیزاده، محمد شادکام( 69 - علی غلام رضا پور)، هیثم هاشمی زاده( 39 - میلاد میداوودی)

سرمربی: علیرضا مرزبان

 


ترکیب نساجی مازندران:


محمدامین رضایی - مجتبی ممشلی - حامد شیری - لاشا توتادزه - جورجی گولسیانی - فرشاد فرجی - سیدمحمد میری( 65 - علی اصغر عاشوری) - سجاد آشوری - احمد عبدالله زاده - محمدمهدی نظری(45 - آرفنگ دافه) - رحمان جعفری(81- رحمان جعفری)

سرمربی: مجید جلالی

 

 

کارت زرد:


محمد علیزاده (47) سید امیر حسین میری(47) محمد شادکام(69) میلاد میداوودی(73) نفت مسجد سلیمان


حامد شیری(56) توتادزه(73)  فرشاد فرجی(90) نساجی مازندران

 

شرح گل ها:


نفت مسجد سلیمان0 – نساجی قائم شهر 1 ( دقیقه 29 حامد شیری): حامد شیری کاپیتان نساجی بعد از، از میان برداشتن بازیکن نفت با ضربه  فنی  از پشت محوطه جریمه دروازه نفت را نشانه گرفت و توپ به راحتی وارد دروازه شد .


نفت مسجد سلیمان 0-نساجی مازندران2 (لاشا توتادزده 82): لاشا توتادزه مدافع گرجستانی نساجی با زدن یک ضربه ایستگاهی محکم بعد از برخورد به یوسف وکیا تغییر مسیر داد و وارد دروازه مهرداد طهماسبی شد تا گل دوم نساجی به ثمر برسد .


نفت مسجد سلیمان 1-نساجی مازندران2 (اسماعیل شریفات 88): پاس زیبای خدایی اصل به صورت عرضی در محوطه جریمه به اسماعیل شریفات رسید و او با یک استپ و ضربه ای محکم دروازه نساجی را به زیبایی باز کرد.

 

نفت مسجد سلیمان 2-نساجی مازندران2 (میلاد خدایی اصل 94): ارسال دقیق میلاد میداوودی علی رغم مصدومیت روی سر موسی کولیبالی مدافع جلو کشیده نفت باعث شد تا کولیبالی روی توپ اثر مثبتی بگذارد و توپ در ازدحام مقابل دروازه نساجی به میلاد خدایی اصل مدافع چپ پا نفت رسید تا او راحت ترین کار ممکن را انجام دهد و به این ترتیب سقف دروازه نساجی در آخرین دقیقه بازی فرو بریزد.

 

 

شرح بازی:


دیدار بین دو تیم نفت M.I.S و نساجی قائمشهر  با برتری نسبی نساج ها آغاز شد تا جایی که مهدی نظری می توانست در همان  15 دقیقه اول گل برتری این تیم را به ثمر برساند اما تیرک عمودی مانع از به گل رسیدن نساجی شد . در ادامه حملات نساجی، حامد شیری  با یک حرکت زیبا و ضربه ای دیدنی جایی برای عکس العمل طهماسبی باقی نگذاشت تا آنها به اولین گل خود در نیمه اول دست پیدا کنند . در ادامه نفت مسجد سلیمان تا حدی جلو کشیدند اما حملات این تیم زهر کافی را نداشت تا این نیمه با همان تک گل به پایان برسد .


در نیمه دوم این تیم نفت مسجد سلیمان بود که با ارائه یک بازی هجومی به جبران گل خورده جلو کشیده بود اما نمی توانست موقعیت خطرناکی روی دروازه نساجی ایجاد کند . اتفاقا این نساج ها بودند که با ضد حملات هر چند دقیقه تا فروریختن دروازه نفت مسجد سلیمان پیش می رفتند اما هر بار با بی دقتی توپ را به خارج دروازه می زدند .
در یکی از این ضد حملات بوبکر دافه که در نیمه دوم مدافعان نفت را بسیار اذیت کرده بود در جای مناسبی خطا گرفت و لاشا توتادزه موفق شد از روی یک ضربه ایستگاهی گل دوم نساجی را وارد دروازه کند .
 بعد از این نفت مسجد سلیمان که چیزی برای از دست دادن نداشت موسی کولیبالی را به جلو فرستاد و با ارسال های بلند بازی را در اختیار گرفت .
حملات نفت بالاخره در دقیقه 88 به ثمر نشست و شریفات موفق شد گل اول را به ثمر برساند و در ادامه نفت که جان تازه ای گرفته بود در دقیقه 94 با یک ارسال خوب از میداوودی و اثر مثبت کولیبالی روی توپ توسط میلاد خدایی به گل دوم رسید تا دیداری به یاد ماندنی در مسجد سلیمان در اذهان هواداران این تیم به خاطر بماند.

 

بهترین بازیکن:


اسماعیل شریفات:


اسماعیل شریفات  مهاجم با تجربه تیم نفت مسجد سلیمان  در این بازی خیلی زود تر می توانست گل اول تیمش را به ثمر برساند اما مدافعین نساجی چنین اجازه ای به او ندادند تا او برای رسیدن به گل اول تا دقیقه 88 صبر کند  آن هم در حالیکه هیچ کسی امیدی به بازگشت این تیم نداشت .
شریفات بعد از این که نساجی دومین گل خود را به ثمر رساند تلاش بسیاری کرد و گل اول او باعث تزریق روحیه به تیمش شد.


 حامد شیری :


او در این بازی زحمت بسیار کشید و تا قبل از دقیقه 88 تمام  ضربات اول  را زد و بدون شک اگر از 6 دقیقه انتهایی این دیدار حساس و مهیج فاکتور بگیریم مرد اول میدان بود . ضمن این که او توانست گل  اول این دیدار را هم در نیمه اول با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه به ثمر برساند .

 

اتفاق ویژه :


تیم نفت مسجد سلیمان در طی نیم فصل دوم تنها موفق به زدن یک گل شده بود و این در حالی است که  آنها بعد از دریافت گل دوم موفق شدند به اندازه دو برابر گل هایی را که در نیم فصل دوم به ثمررسانده بودند گل بزنند تا بازهم ثابت شود در فوتبال هیچ چیزی را نمی توان پیش بینی کرد.

 

 

دقایق حساس:

 

  •  دقیقه 13 : ارسال زیبای  رحمان جعفری با ضربه سر مهدی نظری همراه شد که ضربه زیبای او با بدشانسی محض به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد.
  • دقیقه 14 : ضربه رحمان جعفری از درون محوطه جریمه را مهراد طهماسبی در دو ضرب از آن خود کرد.
  • دقیقه 20 : ضربه محکم میری از پشت محوطه جریمه با واکنش طهماسبی سنگربان نفت به کرنر فرستاد شد .
  • دقیقه 23: ضربه پشت پای  حامد شیری  در درون محوطه جریمه بسیار آرام بود و طهماسبی به راحتی توپ را از آن خود کرد.
  • دقیقه 25: ضربه خطرناک شریفات درست در همان جایی زده می شود که رضایی دروازه بان نساجی قرار داشت و این موقعیت بسیار خوب از بین رفت.
  • دقیقه 32 :  ضربه سر فرشید پاداش  روی ارسال میلاد خدایی با عکس العمل سنگربان نساجی از بین رفت.
  • دقیقه 35: فرشاد فرجی با یک قطع توپ عالی اجازه گلزنی را از فرشید پاداش گرفت
  • دقیقه 45: خروج عالی محمد امین رضایی از دروازه مانع تک به تک شدن  شادکام  شد.
  • دقیقه 48: ارسال کرنر از جناح چپ با ضربه سر ممشلی همراه شد که مجتبی بیژن توپ را از روی خط بیرون آورد.
  • دقیقه 50: ضد حمله خطرناک نساجی با فرار بوبکر دافه پی گرفته شد و پاس عرضی زیبای او را میری با بی دقتی به خارج زده شد.
  • دقیقه 51 : ضربه خطرناک شاد کام با دخالت به موقع ولسیانی بلوکه شد تا خطر از بیخ گوش نساجی  عبور کند .
  • دقیقه 56: همکاری بین میداودی و شریفات می رفت تا دروازه نساجی باز شود که فرشاد فرجی توپ را از روی خط دروازه بیرون آورد تا شریفات پایش به گل باز نشود.
  • دقیقه 70: ضربه محکم صادق صادقی  از پشت محوطه جریمه با واکنش طهماسبی مواجه شد تا همچنان نفتی ها در حسرت گل بمانند.
  • دقیقه 75 : ارسال کرنر از جناح چپ روی دروازه نساجی با دفع ولسیانی از محوطه جریمه نساجی دور می شود.
  • دقیقه 77 : ارسال زیبای میداوودی با ضربه سر کولیبالی همراه شد  که دروازه‌بان نساجی به زیبایی توپ را به بیرون از زمین مشت کرد.
  • دقیقه 93: علیزاده می توانست  نفت را به گل برساند اما توپ به پاهای او نچسبید تا بهترین فرصت برای نفت از بین برود

 

در حاشیه :


*هیثم هاشمی زاده بعد از این که  مرزبان اقدام به تعویض وی در نیمه اول کرد به جای نشستن در نیمکت راهی رختکن شد.
 * تماشاگران نفت مسجد سلیمان که در طول بازی بسیار خوب این تیم را حمایت می کردند بعد از پذیرفتن گل دوم تعدادی از آنها در حالی که به ادامه این دیدار بسیار نا امید بودند تصمیم به ترک ورزشگاه را گرفتند.
* بعد از به ثمر رسیدن گل دوم نفت مسجد سلیمان  کادر فنی نساجی اقدام به اعتراض شدید به داور دیدار داشتند که در این بین حامد لک دروازه بان این تیم و حمید مطهری  به تشخیص داور از بازی اخراج شدند .

دیدگاه‌ها