کد خبر : 1595405 | 10 اسفند 1397 ساعت 16:51 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیرس در مصاحبه با BWIN

هشدار اسطوره آرسنال در مورد فروش اوزیل

روبرت پیرس، ستاره فرانسوی سال های نه چندان دور آرسنال، موافق فروش مسوت اوزیل در پنجره تابستانی پیش رو نیست.

هشدار اسطوره آرسنال در مورد فروش اوزیل

به گزارش "ورزش سه" اوزیل که بیشترین دستمزد تاریخ باشگاه را از آرسنال می‌گیرد در فصل جاری با حضور اونای امری روی نیمکت، شرایط چندان خوبی نداشته است. اوزیل در دوران مربیگری امری در ورزشگاه امیریتس به چهره‌ای حاشیه‌ای تبدیل شده، بیش از نیمی از بازی‌های آرسنال را از دست داده و علت عدم حضورش یا بیماری، یا مصدومیت یا حتی گاه به صراحت، عدم تمایل سرمربی اعلام شده است.

او اما هفته گذشته در بازی برابر باته بوریسوف به میادین برگشت و بازی خوبی نیز به نمایش گذاشت. اوزیل چهارشنبه شب مقابل بورنموث نیز یک گل زد و یک پاس گل داد. با این وجود همچنان اخباری مبنی بر تمایل سران آرسنال به فروش او شنیده می شود.

 

 

1384208

 

 

روبرت پیرس که عضوی از تیم رویایی فصل 04-2003 آرسنال بود، در مورد اوزیل عقیده ای دیگر دارد.

او به BWIN گفت:«  خیلی حیاتی است که اونای امری برای اوزیل یک جای خالی در ترکیب تیم پیدا کند. فروش اوزیل یک قدم به عقب بزرگ و مرگبار برای آرسنال خواهد بود. او به تازگی قراردادش را تمدید کرده و بحثی در این نیست که یکی از بهترین های تیم است اگر نگوییم که بهترین.»

 

پیرس ادامه داد:« به نظر می رسد که ارتباط او با امری چندان خوب نیست. مشکل و ریشه ماجرا هر چه هست، باعث شده تا مسوت فصل خوبی را پشت سر نگذارد. معتقدم دو طرف باید به طور کامل باهم به توافق برسند تا حداقل برای فصل بعد ما یک اوزیل سرحال را ببینیم. مثلث او در کنار اوبامیانگ و لاکازت می تواند هر تیمی را به وحشت بیندازد.»

دیدگاه‌ها