کد خبر : 1595406 | 10 اسفند 1397 ساعت 17:01 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

جنگ بزرگ در استادیوم شهر قدس برای سه امتیاز

شاگردان حسین فرکی و یحیی گل محمدی با اهداف متفاوت برای دستیابی به سه امتیاز ارزشمند جدال در استادیوم شهدای شهر قدس برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، پدیده مشهد بعد از اینکه جام حذفی را در جدال با پرسپولیس از دست داد، بار دیگر اهداف خود را معطوف به لیگ هجدهم کرده‌ تا با حضور در جمع مدعیان شانس دستیابی به افتخار قهرمانی یا حداقل سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد. هرچند با اوج گیری دوباره استقلال و تلاش تراکتورسازی با ستاره‌هایش این مساله کمی سخت‌تر از نیم فصل ابتدایی نیز شده است.


در سمت مقابل نیز پیکان قرار دارد که با داعیه حضور در جمع مدعیان همچون فصول گذشته کار را آغاز کرد و البته مجید جلالی نیز با نتایج درخشانی هفته‌های ابتدایی فصل را آغاز کرد. با این حال دوران افت پیکان با باخت‌های پیاپی این تیم باعث شد تا عمر مربیگری این مربی به نیم فصل دوم نکشد و حسین فرکی به نیمکت این تیم رسید.


فرکی هفته گذشته در یک بازی دراماتیک و در حالی که پنالتی دقایق پایانی ماشین سازی را دروازه بان تیمش دفع کرد، به سه امتیاز ارزشمند جدال دست یافت و اکنون اما در این بازی امیدوار است تیمش نوار امتیازگیری را تداوم بخشد و برابر مدعی این فصل نیز موفق عمل کند. باید دید در این جنگ بزرگ که در نیمه اول با تساوی بدون گل دو تیم خاتمه یافت در نهایت کدامیک موفق خواهند بود.

 


عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها