کد خبر : 1595434 | 10 اسفند 1397 ساعت 18:23 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

جو هواداری علیه بازیکنان نفت مسجد سلیمان

با دریافت گل دوم توسط نفت مسجد سلیمان، هواداران این تیم اعتراض خود را متوجه بازیکنان این تیم کرده‌اند و از عملکرد آنها ناراضی هستند.

جو هواداری علیه بازیکنان نفت مسجد سلیمان

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجد سلیمان در شرایطی که امیدوار به کسب امتیاز بازی خانگی خود مقابل نساجی مازندران بود، با دو گل از شاگردان مجید جلالی عقب افتاده تا این مساله با اعتراض تند هواداران این تیم نسبت به عملکرد بازیکنان همراه شود.


شاگردان علیرضا مرزبان که هفته گذشته توانسته بودند در زمین خود، پرسپولیس را متوقف کنند، اینبار در جدال با نساجی مازندران غافلگیر شدند و با دو گل عقب افتادند تا شانس کمی در دقایق کوتاه باقی مانده برای جبران آن داشته باشند.


هواداران نفت مسجد سلیمان که امیدوار بودند این تیم با دستیابی به امتیاز این دیدار از منطقه سقوط فاصله بگیرد، بعد از دریافت گل دوم به شدت به بازیکنان این تیم معترض شدند و شعارهایی علیه آنها سر داده‌اند که باعث برهم خوردن تمرکز آنها و از دست رفتن موقعیت‌ها شده است.


مسجد سلیمان اما در دقایق پایانی یکی از دو گل را جبران کرده و باید دید با این گل جو تغییر خواهد کرد تا آنها بتوانند با افزایش فشار از این جدال امتیاز کسب کنند یا خیر.

 

دیدگاه‌ها