کد خبر : 1595441 | 10 اسفند 1397 ساعت 18:41 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

امامعلی: دو ضربه پنالتی برای تیم ما گرفته نشد

داور هند مدافع را دید اما پنالتی نگرفت

مهاجم پیکانی ها معتقد است دو موقعیت مشکوک به پنالتی برای این تیم به وجود آمد که داور باید هر دو را پنالتی اعلام می کرد.

داور هند مدافع را دید اما پنالتی نگرفت

به گزارش "ورزش سه"، فراز امامعلی پس از پایان دیدار تیم های پیکان و پدیده درباره دو صحنه مشکوک به پنالتی برای پیکانی ها گفت: هر دو صحنه صددرصد پنالتی بود. در یکی از صحنه ها روی من خطای پنالتی شد و در صحنه دوم هم از پشت محوطه جریمه ضربه را به سمت دروازه پیکان زدیم اما این توپ هم به دست مدافع حریف خورد.


مهاجم پیکانی ها ادامه داد: جالب است که داور هم می گوید من هم دیدم توپ به دست آنها برخورد کرد اما این هند نمی توانست پنالتی باشد! به هر حال هر دو صحنه مشکوک برای ما قطعا پنالتی بود.


او درباره ادامه کار پیکانی ها با فرکی و تفاوت او با بقیه گفت: هم آقای فرکی و هم آقای صالح مربیان با دانشی هستند، پس از 9 هفته پیروز نشدن آنها ابتدا آمدند از نظر روحی و روانی روی ما کار کردند. همین موضوع باعث شد تا ما از استرس دور شویم. در تمرینات هم روی زمین کار کردند و تدابیری جدید برای تیم اندیشیدند تا در نهایت می توانیم بگوییم اکنون تیم خوبی شده ایم.


امامعلی در پایان گفت: ما در این چهار بازی قرعه سختی را داشتیم و با تلاش زیاد توانستیم تا حد امکان از تیم های پیش رو امتیاز بگیریم. من همین جا می گویم که ما روند امتیازگیری خود را تا پایان بازی ها قطع نمی کنیم و به همین دلیل بهترین رتبه را در لیگ برتر می گیریم.


او درباره مشکلات مالی برخی از تیم های لیگ برتری و البته صنعتی گفت: خداراشکر ما تاکنون هیچ مشکل مالی نداشتیم و تاکنون با تیم تسویه هستیم.

دیدگاه‌ها