کد خبر : 1595449 | 10 اسفند 1397 ساعت 18:50 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: به بازی با PSG فکر نمی کنم

اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی منچستریونایتد، در کنفرانس مطبوعاتی دیدار تیمش برابر ساوتهمپتون حاضر شد.

سولسشر: به بازی با PSG فکر نمی کنم

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ در سودای کسب سهمیه لیگ قهرمانان و قرار گرفتن در بین چهار تیم بالای جدول لیگ برتر بوده و فردا عصر به دنبال سه امتیاز در دیدار مقابل ساوتهمپتون خواهند بود.

 

بهبود شرایط راشفورد و پوگبا: "خب این وظیفه من است. من باید شرایط مناسبی برای تمرین مهیا کنم که بازیکنان از آن لذت ببرند و احساس کنند که می توانند توانایی های خود را در جریان بازی به کار گیرند. همین که پوگبا و راشفورد در منچستریونایتد بازی می کنند از نظر من یکی از بهترین بازیکنان جهان هستند و به همین دلیل یونایتد آنها را به خدمت گرفته است.

 

1385605

 

شما باید سعی کنید با آنها صحبت کرده و مطمئن شوید آنها از بازی در منچستریونایتد لذت می برند زیرا من اطمینان دارم زمانی که شما از تیمی مانند یونایتد جدا می شوید، بعدها به گذشته نگاه می کنید و می گویید عجب دوران فوق العاده ای بود."

 

دیدار برابر ساوتهمپتون: "آنها اخیرا در مقابل فولام پیروزی خوبی کسب کرده اند و سرمربی جدید این تیم تغییرات فوق العاده ای ایجاد کرده است. پیروزی در این دیدار اعتماد به نفس ما را افزایش خواهد داد و ما قصد داریم روند بردهای خود را در خانه را نیز بهتر کنیم."

 

دیدار اواسط هفته برابر پاری سن ژرمن: "هرگز به آن بازی فکر نمی کنم زیرا ما فردا ظهر باید برابر ساوتهمپتون بازی کنیم و تمام تمرکز ما روی این بازی خواهد بود."

دیدگاه‌ها