کد خبر : 1595460 | 10 اسفند 1397 ساعت 19:19 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

هرکسی این بازی را دید روی برتری ما صحه گذاشت

فرکی: بعد از 45 سال هنوز نمی‌دانم هندپنالتی چیست!

سرمربی پیکانی ها معتقد است بعد سال ها حضور در فوتبال هنوز نمی داند که داوران کدام هند را پنالتی اعلام می کنند و برعکس.

فرکی: بعد از 45 سال هنوز نمی‌دانم هندپنالتی چیست!

به گزارش "ورزش سه"، حسین فرکی پس از دیدار پدیده و پیکان گفت: از نگاه من این بازی دلچسب بود. هر کسی نظر خودش را دارد. باید اعتراف کنم پدیده از تیم های خوب لیگ ماست که جایگاهش در جدول این را ثابت می کند. بهرحال که این کاری که ما با تیم پدیده کردیم و آنها را تحت فشار گذاشتیم را فکر می کنم هیچکدام از تیم های لیگ برتری موفق به انجام آن نشده بودند. بهرحال ما در این بازی عملکرد خوبی داشتیم و حتی یک موقعیت هم به آنها ندادیم به همین دلیل آنها حق دارند بگویند بازی خوبی نبود. این ما هستیم که از این بازی راضی هستیم.


او ادامه داد: ما در برابر پدیده توانستیم ایجاد موقعیت کنیم و به حریف موقعیت ندهیم. فقط این بازی گل نداشت که به حق مان برسیم چرا که حق ما در این بازی پیروزی بود و باید آن را برای خود می کردیم. ضمن احترام برای پدیده و آقایحیی و کادرفنی این تیم باید بگویم هرکسی بازی را دید عنوان کرد ما در این بازی تیم بسیار خوبی بودیم. بهرحال تیم بحران زده ای مانند پیکان وقتی می خواهد راهی برای حرکت رو به جلو پیدا کند از این بازی راضی خواهد بود. من هم از بازی راضی هستم اما از نتیجه خیر. هر چند که بازیکنان ما هم عالی بودند و تمام تلاششان را کردند.


سرمربی پیکانی ها درباره خطاهای مشکوک به هند پنالتی برای تیم خود گفت: من بعد از 45 سال در فوتبال بودن هنوز نتوانستم بفهمم چه توپی هند هست و چه توپی هند نیست. چه کسی باید تشخیص بدهد توپ هایی مانند ضربه ما در بازی امروز هند هست یا خیر؟ همینطور حرکت مان در بازی برابر استقلال. برای جامعه داوری نهایت احترام را قائلم اما می خواهم بفهمم داوران چگونه می فهمند که توپ به دست خورده یا دست به توپ!؟ وقتی او اشتباه کند ثمره تلاش تیمی مانند پیکان را از بین می برد. بهرحال امیدوارم ما در این مورد اشتباه کرده باشیم که در آن صورت عذرخواهی هم خواهم کرد.


فرکی درباره غیبب مدیرعامل پیکانی ها در جریان دیدار امروز این تیم روی سکوهای ورزشگاه شهرقدس گفت: آقای شیعی تا جایی که من می دانم مشهد هستند. او پس از بازی گزارش بازی را از ما گرفتند و خیلی هم خوشحال بودند از بازیکنان تشکر کردند. من هم همین کار را کردم و در رختکن از تمام بازیکنانم تشکر کردم که در دیدار امروز توانستند بازی بسیار خوبی به نمایش بگذارند.

دیدگاه‌ها