کد خبر : 1595467 | 10 اسفند 1397 ساعت 19:35 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

هر توپی که به دست می خورد خطا نیست

آقاجانپور: بازهم گل درست ما را قبول نکردند

مدافع جوان پدیده می گوید در دیدار امروز برای دومین بار گل صحیح ما را قبول نمی کنند و باعث می شوند تا ما نتوانیم در خانه حریف به برتری برسیم.

آقاجانپور: بازهم گل درست ما را قبول نکردند

به گزارش "ورزش سه"، محمد آقاجان‌پور مدافع جوان پدیده درباره برخورد توپ به دست خود و اعتراض پیکانی ها مبنی بر پنالتی بودن این صحنه گفت: بهرحال هر توپی که به دست می خورد خطا نیست. دست من کاملا بسته بود و داور هم که نزدیک به صحنه بود و به همین دلیل پنالتی نگرفت. وقتی دست من توی بدنم جمع شده که چه باید بکنم؟ بهرحال هر برخورد توپ به دست که نمی تواند پنالتی باشد.


مدافع پدیده درباره گلی که داور به نشانه آفساید آن را قبول نکرد گفت: الان در رختکن صحنه را دوباره دیدیم و متاسفانه باید بگویم این توپ هم در موقعیت صحیح به دست آمد و این برای دومین بازی خارج از خانه پیاپی ماست که سر تیم ما را می برند. در بازی صنعت نفت گل سالم ما را آفساید گرفتند این هم دومین دیداری است که گل ما را قبول نمی کنند و نمی دانم ما که در کورس قهرمانی قرار داریم چه باید بکنیم تا حق مان ناحق نشود.


او درباره اظهارنظر سرمربی تیم امید مبنی بر خط خوردن بازیکنانی که در اردو شرکت نمی کنند گفت: بازی های مقدماتی المپیک است که خیلی هم مهم است. خصوصا اینکه عراق در گروه ما قرار دارد و از هر گروه هم تنها یک تیم می توانند صعود کند. این یعنی باید از همه شرایط استفاده کرد تا تیم امید بتواند به مرحله بعدی بازی ها برود. بهرحال آقای گل محمدی فکر نمی کنم با حضور ما مخالفتی داشته باشد اما تاجایی که من می دانم همکاری باشگاه پدیده با تیم امید به تعامل با تیم ملی برمی گردد. پدیده قطعا با تیم امید همکاری خواهد کرد اما باید تعاملی ایجاد شود که بهرحال همه چیز به ضرر این تیم نیز تمام نشود.

دیدگاه‌ها