کد خبر : 1595628 | 11 اسفند 1397 ساعت 13:11 | 33.7K بازدید | 0 دیدگاه

هخامنش؛ قلبی طلایی پشت چهره ای ترسناک (عکس)

مدافع صنعت نفت آبادان در تمامی بازی های این فصل تیمش به عنوان بازیکن اصلی به میدان رفته است.

به گزارش"ورزش سه" صنعت نفت آبادان در هفته بیستم لیگ برتر در تهران مصاف پرسپولیس رفت و در نهایت با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریف شد.  وفا هخامنش مدافع قد بلند با آن چهره متفاوتش در این بازی هم یکی از بازیکنان اصلی و ثابت پائولو سرجیو در خط دفاعی تیمش بود و عملکرد خوبی هم داشت. با وجود فشار زیاد پرسپولیس در این بازی برای زدن گل های بیشتر مسئولیت او به عنوان لیدر خط دفاعی تیمش سنگین تر بود. هخامنش علاوه بر بازی خوبی که در خط دفاعی نفت و در برابر مهاجمان و بازیکنان تهاجمی پرسپولیس داشت در صحنه خطای پنالتی روی مهدی ترابی ، نقش مهمی در آرام کردن جو بازی داشت.


وقتی بازیکنان صنعت نفت آبادان اعتراض مداومی به داور داشته و مانع از زدن ضربه پنالتی علیپور بودند هخامنش بازیکنان آبادانی را از صحنه دور کرد و یکی از بهترین و فرهنگی ترین تصاویر این هفته را رقم زد. او نشان داد با وجود چهره پرهیبت و حتی ترسناکش برای مهاجمان حریف ، می تواند یکی از معدود بازیکنانی باشد که برای اجرای بازی جوانمردانه و عاری از تنش تلاش می کند.


هخامنش در این فصل در 20 بازی در لیگ و 3 بازی در جام حذفی برای صنعت نفت به عنوان بازیکن حضور داشته و تمامی بازی ها را به طور کامل بازی کرده است. او 1800 دقیقه در لیگ برتر برای آبادانی ها به میدان رفته و یک گل زده و یک پاس گل هم به همبازیانش داده است.

 

1386770

 

1386769

 

1386768

دیدگاه‌ها