کد خبر : 1595643 | 11 اسفند 1397 ساعت 13:54 | 40.6K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه‌نویی حاج صفی؛ خیلی دور خیلی نزدیک (عکس)

احسان حاج صفی یکی از خبرسازترین بازیکنان فوتبال ایران در لیگ هجدهم بود که در نهایت ترجیح داد میان دو تیم سپاهان و تراکتورسازی، گزینه دوم را انتخاب کند.

به گزارش "ورزش سه"، حاج صفی پس از پایان جام جهانی همچنان با باشگاه المپیاکوس قرارداد داشت ولی چون جایگاه ثابتی در ترکیب این تیم یونانی نداشت، تصمیم گرفت تا سایر پیشنهادات خود را بررسی کند و باشگاه دیگری را برای ادامه فوتبالش انتخاب کند.


باشگاه سپاهان بلافاصله وقتی از این موضوع مطلع شد برای جلب رضایت این بازیکن وارد عمل شد، ولی آنها رقیب سرسختی به نام تراکتورسازی و زنوزی را پیش روی خود می دیدند که چند هفته قبل با توافقی که با دو کاپیتان تیم ملی یعنی اشکان دژاگه و مسعود شجاعی کرده بود، همه را مات و متحیر کرد.


در نهایت رقابت دو باشگاه تبریزی و اصفهانی برای جذب حاج صفی با تمام حواشی ای که در آن مقطع ایجاد کرد به سود زنوزی و باشگاه تبریزی خاتمه یافت تا برخی هواداران سپاهان هم به نوعی از کاپیتان سابقشان دل چرکین شوند.

 

1386783


در این میان اما مهم ترین اتفاق مصاحبه ای بود که امیرقلعه نویی خطاب به حاج صفی کرد و از او خواست تا برای کمک به سپاهان به این تیم بپیوندد؛ اتفاقی که در نهایت رخ نداد و نمونه آن هم در دوران حرفه ای فراوان دیده می شود.


روز گذشته و پیش از آغاز دیدار دو  تیم سپاهان و تراکتورسازی که با اولین شکست طلایی پوشان در لیگ هجدهم هم همراه شد، احسان حاج صفی نزد مربی سابق خود رفت و از او برای حضور در زمین رخصت گرفت تا هر دو چهره که خنده در صورتشان در عکس ثبت شده از امیرحسین رضی به وضوح دیده می شود، نشان دهند دلخوری وجود ندارد و قوانین فوتبال حرفه ای را پذیرفته اند.

دیدگاه‌ها