کد خبر : 1595653 | 11 اسفند 1397 ساعت 14:38 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

میلاد خدایی موثر در بازگشت نفت M.I.S

مدافع چپ نفت مسجد سلیمان در بازگشت 6 دقیقه ای این تیم مقابل نساجی نقش پر رنگی ایفا کرد.

به گزارش "ورزش سه"،  در ادامه رقابت های لیگ برتر از هفته بیستم  دو تیم نفت مسجد سلیمان و نساجی قائم شهر به مصاف هم رفتند که برخلاف آن چیزی که تصور می شد  4 گل از خط دروازه ها گذشت.


این در شرایطی است که کیفیت زمین ورزشگاه شهید بهنام محمدی به طوری است که به سختی می توان در این زمین از دو تیم انتظار یک بازی تاکتیکی را داشت اما هر 4 گل به ثمر رسیده در این بازی کاملا فوتبالی به ثمر رسید.


در این دیدار زیبا و پر برخورد در حالی که نساجی از برد خودش تا حد زیادی مطمئن بود این شاگردان مرزبان بودند که از دقیقه 88 تا 94 به یکباره ورق را برگرداندند و توانستند بازی را به تساوی بکشانند .

 

1386789


یکی از بازیکنان تاثیر گذار در این دیدار کسی نبود جز میلاد خدایی اصل مدافع چپ پای نفت که در این دیدار گل دوم تیمش را در آخرین دقیقه بازی به ثمر رساند تا تیمش را از یک شکست خانگی نجات دهد.


وی علاوه بر گلزنی روی گل اول نفت هم  تاثیر مستقیم داشت. خدایی با یک ارسال زمینی و دقیق توانست شریفات را در موقعیتی مناسب قرار دهد و پایه گذار گل اول مسجد سلیمان شد.


این بازیکن 28 ساله دو سال است که از تیم پارسه به نفت مسجد سلیمان پیوسته است و امیدوار است با حفظ همین فرم بتواند در حفظ سهمیه نفت مسجد سلیمان یک از بازیکنان تاثیر گذار باشد.

دیدگاه‌ها