کد خبر : 1595665 | 11 اسفند 1397 ساعت 15:30 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم گیرنده خودمان هستیم

حرفهای سرمربی تیم بانوان درباره مربیان مرد

سرمربی تیم ملی بانوان ایران با ابراز رضایت از این بازی دوستانه اعلام کرد که از لحاظ بدنی دچار ضعف هستند .

حرفهای سرمربی تیم بانوان درباره مربیان مرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بانوان ایران در یک دیدار دوستانه در مقابل تیم ملی بلا روس با نتیجه بک بر صفر تن به شکست داد. مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان پس از پایان دیدار تیم‌های فوتبال ایران و بلاروس در جمع خبرنگاران اظهارداشت:« در نیمه اول همان طور که مشاهده کردید با وجود این که نمی خواهم در کار داوری دخالت کنم آن خطایی که باعث شد گل اول را دریافت کنیم، داور باید خطا را به نفع ما اعلام می کرد وروی ضربه  همان خطا دروازه ما باز شد.»


 وی در ادامه افزود:« البته در بحث داوری ممکن است هر اشتباهی پیش بیاید همانطورکه ما ممکن است اشتباه کنیم  ولی  اشتباه داور در نتیجه بازی تاثیر گذار بود.»


مریم آزمون همچنین افزود:« در بین دو نیمه با آنالیزی که از تیم حریف داشتیم توانستیم نقاط قوت این تیم را کنترل کنیم و با تغییرجناح بازی به چپ بازی را در اختیارگرفتیم اما متاسفانه ما درحمله پر تعداد نبودیم.


 اگر ما می توانستیم با تعداد بیشتری حمله کنیم مطمئنا دروازه  بلاروس را باز می کردیم . واقعا فرصت هایی که ما روی دروازه بلاروس داشتیم بسیار بیشتر از تیم حریف بود و ما متاسفانه از فرصت‌هایمان استفاده نکردیم. متاسفانه ما این مشکل راهمواره داشتیم.»


وی در باره اینکه آیا از تیم بلاروس شناختی داشتید اظهار داشت: « ما پیش ازاین بازی کاملا این تیم را آنالیزکرده بودیم و بازیکنان کاملا نسبت به این تیم شناخت کافی داشتند .به نظرمن تیم بلاروس تیم بسیار خوب و قدرتمندی بود و این بچه‌های ما بودند که توانستند درمقابل این تیم بازی پایاپایی بازی کنند. ما در این بازی نظم تیمی قابل قبولی داشتیم ضمن این که فراموش نکنید  ما از لحاظ بدنی ضعیفیم و درعین حال در این برهه در فاز بدنسازی هستیم و این خودش بسیار در این نوع فوتبال ما بسیار تاثیر گذار بود.»

 

1386803

 

او درباره  حضور آریالای عبدی و حبیبی اظهار داشت:« آقایان عبدی و حبیبی به ما کمک می‌کنند و باید از داشته‌هایمان در کشور استفاده کنیم. آنها کمک می‌کنند تا بهتر شویم. ما همیشه با کادر مشورت می‌کنیم ولی تصمیم گیرنده خودمان هستیم».


وی در ادامه  گفت:« فیلم بازی امروز را فردا با بچه‌ها می‌بینیم و نقاط قوت و ضعف را برای سه شنبه آنالیز می‌کنیم تا نتیجه بگیریم و مردم را خوشحال کنیم».


آزمون در پاسخ به اینکه این بازی‌ها در ورزشگاه آزادی برگزار شود چه تاثیری دارد، تصریح کرد: «این چند تماشاگر به قدری به بازی هیجان دادند که من هم هیجان زده شدم. ما هم نیاز به پیشرفت داریم و حضور تماشاگر انگیزه می‌دهد. فوتبال با تماشاگر معنا پیدا می‌کند. فدراسیون تلاش می‌کند که پیشرفت کنیم و مطمئن باشید بازی در ورزشگاه آزادی به حقیقت می‌رسد».

 

دیدگاه‌ها