کد خبر : 1595677 | 11 اسفند 1397 ساعت 15:45 | 35.7K بازدید | 0 دیدگاه

مورینتس:

مسی بزرگترین مانع ذهنی بازیکنان رئال است

امشب در برنابئو از هفته 26 لالیگا تیم های رئال و بارسا به مصاف هم خواهند رفت.

مسی بزرگترین مانع ذهنی بازیکنان رئال است

به گزارش "ورزش سه"، چهارشنبه گذشته بارسا در برنابئو با سه گل بر رئال پیروز شد و به فینال کوپا دل ری راه یافت. بارسا در 10 سال گذشته 10 بار رئال را در برنابئو شکست داده و امشب در صورت پیروزی از این حیث می تواند پس از 87 سال از رئال پیشی بگیرد و توازن 96 بر 95 به سود بارسا شود.

با توجه به نتیجه بازی سه روز پیش، خیلی ها امشب نیز شانس برد آبی اناری ها را بیشتر می دانند ولی فرناندو مورینتس، مهاجم سال های نه چندان دور رئال عقیده ای دیگر دارد.

 

 

1386813

 

 

او به مارکا گفت:« پیروزی بر بارسا را خیلی هم دشوار نمی بینم. درست است که هواداران رئال به خاطر شکست سه روزپیش کمی منفی نگر شده اند و دیدگاه خیلی خوبی به بازی امشب ندارند ولی من معتقدم که رئال ابزارهای لازم برای ضربه زدن به بارسا را دارد. البته که شکست 0-3 خانگی برابر بارسا برای باشگاهی مثل رئال، اصلا خوب نیست ولی من مثبت فکر می کنم.»

 

مورینتس ادامه داد:« مسی همیشه در ال کلاسیکو یک مانع ذهنی بزرگ برای بازیکنان رئال است اما اگر امشب هم فکر کنیم که بارسا قرار است بازهم در برنابئو پیروز شود، وارد تله بزرگی شده ایم. بارسا باشگاهی بزرگ با بازیکنانی استثنایی است. یک روز مسی خوش می درخشد و روز دیگر سوارز و دمبله ولی همین خصوصیات را رئال هم دارد. باید به بازی امشب با دید مثبت نگاه کرد و برای پیروزی وارد میدان شد.»

 

 

دیدگاه‌ها