کد خبر : 1595696 | 11 اسفند 1397 ساعت 16:31 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش‌های جنگجوی سبزپوش برای حفظ قلمرو (عکس)

قاسم حدادی فر این روزها در اول صف ذوب آهنی ها پا به میدان می گذارد. او همچنان می جنگد و کم نمی آورد تا قلمرو خود را از دست ندهد.

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان ذوب آهنی ها که یکی از باسابقه ترین و البته بهترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر محسوب می شود این روزها تجربه جدیدی را به رزومه کاری خود اضافه می کند. قاسم حدادی فر که به اندازه کافی نزد بازیکنان و هواداران فوتبال اصفهان محبوب است این روزها بیش از هر زمان دیگری درگیری را وارد بازی فانتزی خود کرده است.


قاسم که پیش از این سابقه کسب عنوان بهترین بازیکن فصل در لیگ برتر را داشته، پیش از این سعی در ارائه یک بازی فانتزی داشت تا به واسطه آن مقدمات گلزنی تیمش را فراهم کند که همین اتفاق هم می افتاد. آرام آرام و پس از گذشت دوره های مختلف لیگ هر از چه از فانتزی بازی قاسم کم می شد بر قدرت جنگندگی او اضافه می شد تا جایی که این روزها و در تیم علی منصوریان می بینیم که وی برای از دست ندادن جایگاه خود از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.


حدادی فر به عنوان بزرگتر تیم ذوب آهن خوب می داند باید چگونه در میدان حضور پیدا کند و به همین دلیل نیز منصوریان (با توجه به سن و سال او) در برخی از بازی ها وی را تا پایان در زمین نگه می دارد. قاسم حدادی فر فانتزی بازی در جمع سبزپوشان را به بازیکن دیگری واگذار کرده و خودش بیرق تیم را در دست گرفته و همچون یک جنگجوی تمام عیار در مرکز میدان حریف می طلبد!


عکس ها: آریا جعفری

 

1386832

 

1386833

 

1386834

 

1386835

دیدگاه‌ها