کد خبر : 1595699 | 11 اسفند 1397 ساعت 16:41 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

راه حل جلالی جواب داد

شلیک شوت‌های دور برد، راه کسب امتیاز از جنوب!

تیم نساجی مازندران در دقایق آخر جدال با نفت مسجدسلیمان پیروزی را با تساوی عوض کرد تا از رسیدن به دومین برد پیاپی باز بماند.


به گزارش “ورزش سه” روزگذشته تیم نساجی مازندران برد درخشان برابر نفت مسجدسلیمان را با نتیجه تساوی عوض کرد تا به جای سه امتیاز تنها با یک امتیاز راهی قائمشهر شود.


اما شاگردان جلالی در این مسابقه به دلیل نامطلوب بودن کیفیت زمین مسابقه، به شوت‌های از راه دور رجوع کردند و به طور کامل موفق بودند. در دقیقه 29 این دیدار حامد شیری، کاپیتان تیم نساجی در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و پس از طی کردن چند متر اقدام به شوتزنی کرد که ضربه این بازیکن پس از برخورد به زمین تغییر جهت داد و به گوشه دروازه مهرداد طهماسبی رفت.


در نیمه دوم نوبت به لاشا توتادزه رسید تا هنرنمایی کند. او که در شلیک ضربات ایستگاهی تبحر خاصی دارد و در بازی با ذوب‌آهن هم یک چشمه از این مهارت را نشان داده بود، دقیقه 82 برای استفاده از ضربه ایستگاهی اقدام کرد و توانست با یک شوت سنگین و فنی با پای چپ تور دروازه نفت را به لرزه دربیاورد. اما در پایان شاگردان جلالی از اندوخته مناسب خود محافظت نکردند و تنها با یک امتیاز مسجدسلیمان را ترک کردند.

 

1386837

دیدگاه‌ها