کد خبر : 1595724 | 11 اسفند 1397 ساعت 18:28 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: بازی با ناپولی متفاوت از اتلتیکومادرید است

ماکسی آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس، در کنفرانس مطبوعاتی دیدار برابر ناپولی حاضر شد.

آلگری: بازی با ناپولی متفاوت از اتلتیکومادرید است

به گزارش "ورزش سه"، ماکسی آلگری اخیرا صفحات اجتماعی رسمی خود را بسته است و برخی دلیل آن را فشار هواداران یوونتوس می دانند. آلگری همچنین در مورد شایعاتی که در مورد جدایی از بیانکونری شنیده می شود صحبت کرده است.

 

1385051

 

خارج شدن از شبکه های اجتماعی: "من هیچوقت علاقه زیادی به شبکه های اجتماعی نداشته ام. فقط یک پیام در صفحه خود دادم و گفتم اگر کسی معتقد است ما قادر به بازگشت در لیگ قهرمانان نخواهیم بود، ده روز تا بازی با اتلتیکومادرید باقی مانده است."

 

احتمال جدایی از یوونتوس: "من اخیرا با رئیس باشگاه یوونتوس ملاقاتی داشته ام و در مورد آینده صحبت کرده ام. یوونتوس در حال تلاش برای موفقیت در لیگ قهرمانان و سری آ است اما در کوپا ایتالیا ما متاسفانه حذف شده ایم."

 

دیدار برابر ناپولی: "این بازی یک اتفاق مهم در ورزش ایتالیاست و فردا هواداران زیادی در سن پائولو خواهند بود. ما می دانیم که رقابت با ناپولی هرگز پایانی نخواهد داشت و هواداران این تیم آنها را به سمت پیروزی مقابل ما سوق خواهند داد. بازی ما با ناپولی تفاوت زیادی با اتلتیکومادرید دارد. نتیجه این بازی اهمیت زیادی در تعیین قهرمان اسکودتو دارد و آنها می خواهند ثابت کنند از ما شرایط بهتری دارند."

دیدگاه‌ها