کد خبر : 1595757 | 11 اسفند 1397 ساعت 20:25 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

بورنموث 0-1 سیتی: پیروزی در زمین سخت

منچسترسیتی در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 1-0 بورنموث را شکست بدهد.

بورنموث 0-1 سیتی: پیروزی در زمین سخت

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا در این دیدار کاملا بر بازی مسلط بودند و به ویژه در نیمه دوم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما در نهایت تنها با تک گل ریاض محرز به پیروزی رسیدند.

بازی با برتری سیتی آغاز شد و بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی بر بازی مسلط بودند اما موقعیت خاصی روی دروازه میزبان ایجاد نشد.

این برتری ادامه پیدا کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 18، داوید سیلوا قفل دروازه آرتورو بوروک را باز کند اما ضربه ستاره اسپانیایی از کنار دروازه به بیرون رفت.

حملات منچسترسیتی ادامه داشت اما دفاع فشرده تیم میزبان مانع از رسیدن آنها به گل می شد. در دقیقه 31، روی ضربه کرنر کوین دی بروین، چیزی نمانده بود که نیکلاس اوتامندی دروازه را باز کند اما ضربه او هم از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقایق پایانی نیمه اول، باز هم سیتی تیم برتر میدان بود اما موفق به گلزنی نشد. مهمترین اتفاق این دقایق، مصدومیت دی بروین بود که باعث شد ریاض محرز به جای او به میدان برود و در نهایت، نیمه اول با تساوی 0-0 به پایان رسید.

نیمه دوم هم با حملات سیتی آغاز شد و این بار خیلی زود به گل رسیدند. در دقیقه 55 بود که حرکت خوب داوید سیلوا و پاس او، در سمت چپ محوطه جریمه بورنموث به محرز رسید و او هم با یک ضربه محکم از زاویه بسته، کار را تمام کرد.


این گل هم تغییری در روند بازی نداد و باز هم این سیتی بود که برای زدن گل، فشار بیشتری روی دروازه بورنموث وارد می کرد. بازیکنان میزبان به دنبال این بودند که روی ضدحملات، به گل تساوی برسند اما فرصت چندانی پیدا نمی کردند.


در دقیقه 77، روی یک پاس عمقی عالی، استرلینگ با بوروک تک به تک شد اما پیش از اینکه بتواند توپ را از دروازه بان بورنموث عبور بدهد، او با واکنش عالی، توپ را دفع کرد و روی توپ برگشتی هم ضربه محرز راهی به چهارچوب دروازه پیدا نکرد.


4 دقیقه بعد، چیزی نمانده بود که ضربه هوشمندانه آگوئرو، به گل دوم بازی تبدیل شود اما واکنش به موقع بوروک باعث شد تا توپ به تیر دروازه برخورد کند و به بیرون برود.


در دقیقه 86، بار دیگر بوروک به کمک بورنموث آمد و با یک واکنش درخشان، اجازه نداد ضربه سر محرز، به گل تبدیل شود. در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و سیتی با همان یک گل، به سه امتیاز رسید و به طور موقت، به صدر جدول صعود کرد.

دیدگاه‌ها