کد خبر : 1595813 | 12 اسفند 1397 ساعت 08:40 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: محرز مهم‌ترین گلش برای سیتی را زد

پپ گواردیولا بعد از پیروزی 1-0 منچسترسیتی مقابل بورنموث که با تک‌گل ریاض محرز بدست آمد از نمایش درخشان محرز تمجید کرد و کسب سه امتیاز این بازی را بسیار مهم دانست.

گواردیولا: محرز مهم‌ترین گلش برای سیتی را زد

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی منچسترسیتی بعد از پیروزی دشوار شاگردانش مقابل بورنموث که دیروز در خانه حریف و با تک‌گل ریاض محرز بدست آمد به تمجید از او پرداخت و گفت به ثمر رساندن این گل یکی از بزرگترین کمک‌هایی است که این ستاره سابق لستر به منچسترسیتی کرده است.

 

محرز در بازی دیروز در اواخر نیمه اول بازی به جای کوین دی بروینه مصدوم به میدان آمد تا در دقیقه 55 تک‌گل بازی و سیتی را به ثمر برساند تا سیتی که در بازی مقابل بورنموث تیم برتر میدان بود سرانجام بتواند به مزد بازی خوبش برسد و سه امتیاز مهم این بازی را به خود اختصاص دهد.

 

1387001

 

گواردیولا بعد از بازی درباره محرز گفت:" این گل هم برای ریاض و هم برای تیم بسیار مهم است. محرز می‌داند که در سیتی باید با برناردو سیلوا و رحیم استرلینگ رقابت کند و همیشه باید آماده باشد".

 

سرمربی سیتی در ادامه گفت:" کسی مثل محرز که مثبت فکر می‌کند می‌داند که همیشه باید در اوج آمادگی باشد تا زمانی که نوبت به او رسید، خودش را نشان بدهد و کارهای بزرگی برای تیم بکند. چون تعداد بازی‌های ما آنقدر زیاد است که کسی اگر چند بازی به میدان فرستاده نشد، نباید فکر کند که مربی دیگر به او نیازی ندارد".

 

 

دیدگاه‌ها