کد خبر : 1595830 | 12 اسفند 1397 ساعت 10:14 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

لواندوفسکی: بهترین گلزن خارجی تاریخ بوندس‌لیگا

رابرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن مونیخ با دو گلی که در جریان پیروزی دیروز تیمش مقابل گلادباخ به ثمر رساند به رکورد بیشترین آمار گلزنی بازیکنان خارجی تاریخ بوندس‌لیگا رسید.

لواندوفسکی: بهترین گلزن خارجی تاریخ بوندس‌لیگا

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن مونیخ و ماشین گلزنی این تیم، دیروز در جریان پیروزی 5-1 شاگردان نیکو کوواچ بر مونشن گلادباخ، دو گل به ثمر رساند تا به رکورد بیشترین گلهای به ثمر رسیده توسط یک بازیکن خارجی در تاریخ بوندس‌لیگا دست یابد.

 

دو گل لواندوفسکی در بازی دیروز، تعداد کل گلهای او در بوندس‌لیگا را به 195 گل رساند تا او به همراه کلودیو پیزارو، به طور مشترک رکورددار بیشترین آمار گلزنی بازیکنان خارجی در تاریخ بوندس‌لیگا باشد.

 

1387018

 

لواندوسکی اولین بار در سال 2010 به فوتبال آلمان و بوندس‌لیگا پیوست. این مهاجم لهستانی از تیم لهستانی لخ پوزنان به بوروسیا دورتموند ملحق شد و سپس پیش از شروع فصل 2014-2015 راهی مونیخ و تیم بزرگ این شهر شد.

 

لواندوفسکی در سالهای اخیر به یکی از پرافتخارترین بازیکنان بوندس‌لیگا تبدیل شده. او پیش از پیوستن به بایرن، با پیراهن دورتموند دو بار فاتح بوندس‌لیگا شده و با پیراهن بایرن هم چهار بار جام قهرمانی لیگ آلمان را بالای سر برده است.

 

1387019

 

لواندوفسکی اما برای حفظ رکورد خود همچنان باید به تلاش ادامه دهد چرا که رقیب بزرگ او، پیزارو با اینکه به چهل سالگی رسیده همچنان برای وردربرمن بازی می‌کند. پیزاروی اهل شیلی که سابقه بازی در بایرن مونیخ را داشته در فصل جاری برای برمن 3 گل به ثمر رسانده است.

 

 

دیدگاه‌ها