کد خبر : 1595844 | 12 اسفند 1397 ساعت 10:57 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

خرید داور، تزریق روانگردان؛ اتهامات عجیب در فرانسه!

مارک فراتانی، از اعضای کادر مدیریتی برنارد تاپیه، رئیس سابق باشگاه مارسی، دست به افشاگری های عجیبی زده است.

خرید داور، تزریق روانگردان؛ اتهامات عجیب در فرانسه!

به گزارش "وزش سه"، تاپیه از سال‌های 1986 تا 1994 ریاست باشگاه مارسی را برعهده داشت و در آن مقطع مارسی چهار جام لیگ فرانسه و یک لیگ قهرمانان را به دست آورد اما حالا مارک فراتانی در مورد جرم های این گروه مدیریتی در آن مقطع صحبت کرده است.

 

مارک فراتانی گفت: "در جریان یکی از دیدارهای مارسی برابر پاری سن ژرمن در بطری های آب بازیکنان این تیم مواد روانگردان تزریق کردیم. بعد از قرار ملاقات با داور مسابقه در محلی مخفیانه، هالدول به بطری های آب بازیکنان حریف از طریق سرنگ تزریق شد."

 

1387037

 

همچنین به نظر می رسد چنین اتفاقاتی در دیدار مارسی برابر رن که با 5 گل به سود مارسی به پایان رسید نیز رخ داده است. مدیران باشگاه رن مدعی شدند دو نفر از بازیکنان این تیم، ماریو بالتازار مهاجم برزیلی و پاسکال روسو دروازه بان، آب پرتقال مشکوکی در هتل مصرف کردند و به همین دلیل تمام طول مسیر خواب بودند و در هنگام بازگشت به رن، تصادفی برای ماریو بالتازار رخ داده است.

 

بعد از صحبت های فراتانی، برنارد تاپیه رئیس سابق مارسی به شدت به او تاخت و اینگونه پاسخ داد: "احمق هایی هستند که می خواهند این حرف ها را باور کنند اما افرادی که دارای وجدان هستند، متوجه خواهند شد که همه این شایعات شرم آور است.

 

اگر او فراتانی داور را خریده، باید نام او را گفته و بگوید کجا و چه زمانی این اتفاق افتاده و چه کسی هزینه آن را پرداخت کرده است. مدتی است منافع او تامین نمی شود و از نظر من این شایعات داستان سازی بوده و من هیچ نظری ندارم و هیچ اتفاقی نخواهد افتاد."

دیدگاه‌ها