کد خبر : 1595950 | 12 اسفند 1397 ساعت 16:10 | 40.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت آرتور ملو

راز تحول بارسا نسبت به ال کلاسیکوی کوپا دل ری

بارسلونا شب گذشته بازی به مراتب بهتری نسبت به ال کلاسیکوی برگشت جام حذفی انجام داد.

راز تحول بارسا نسبت به ال کلاسیکوی کوپا دل ری

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، آبی اناری ها با برتری 0-1 بر رئال توانستند قدم مهمی به سمت قهرمانی لالیگا بردارند. مهمتر از هر چیزی، تغییر شکل بازی بارسا نسبت به بازی چهار روز پیش بود.

بارسا هرچند بازی برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری را 0-3 از رئال برد؛ ولی سوای نتیجه، این رئال بود که تیم بهتر زمین بود و بارسا روی فرصت طلبی سوارز موفق به زدن سه گل شد. شب گذشته اما بارسلونا بازی بسیار سیار بهتری نسبت به چهارشنبه انجام داد و تیم مسلط میدان بود؛ هرچند که تنها یک گل به ثمر رساند.

 

 

1387165

 

 

این تغییر شکل بازی بارسا بیش از همه متوجه بازگشت آرتور ملو به ترکیب ثابت بود. ستاره برزیلی این فصل بارسا که پس از یک ماه مصدومیت، چهارشنبه شب در دقایق پایانی وارد میدان شد، شب گذشته از ابتدا در ترکیب قرار گرفت و بارسا به کمک او توانست کنترل بیشتری روی توپ و میدان داشته باشد.

ارنستو والورده در اواسط نیمه دوم ترجیح داد روی آرتور بیش از این ریسک نکند و او را از میدان خارج کرد و ویدال را به زمین فرستاد. تا زمان حضور آرتور، بارسا بازی را تحت کنترل داشت و با خروج او رئال بود که فشار را بیشتر کرد و بارسا به خصوص در یک ربع پایانی تنها به ضد حملات چشم داشت.

آرتور که در بازی رفت برابر لیون(یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان) غایب بود و غیبتش نیز به چشم آمد، حالا می تواند در بازی برگشت به میدان برود و حضور او قطعا غنیمتی برای خط میانی بارسا خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها