کد خبر : 1595968 | 12 اسفند 1397 ساعت 17:30 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

گل ریحان البرز 1 مس رفسنجان 1؛

لیگ‌یک/ دو امتیاز از دست رفته و اعتراض حسینی

تیم فوتبال اکسین البرز در دقایق پایانی دیدار برابر مس رفسنجان دروازه اش باز شد تا دو امتیاز حساس برای نزدیک شدن به صدر جدول را از دست بدهد.

لیگ‌یک/ دو امتیاز از دست رفته و اعتراض حسینی

 

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر امروز تیم گل ریحان البرز پس از یک هفته استراحت اجباری در خانه به مصاف مس رفنسجان رفت.مس رفسنجان در شرایطی به این دیدار رسیده بود که با تحمیل شکست سنگین به گل گهر سیرجان، سایر تیم های مدعی برای لیگ برتری شدن را امیدوار کرده بود و یکی از این تیم ها هم گل ریحان البرز بود.


با این حال شاگردان مجتبی حسینی در شرایطی که تنها 6 دقیقه با کسب هر سه امتیاز بازی فاصله داشتند، در دقیقه 85 دروازه خود را با ضربه سر حامد حیدری باز شده دیدند تا تلاش های آنها در دقایق کم باقی مانده هم بی اثر باشد و فقط یک امتیاز از یک دیدار خانگی حساس نصیب آنها شد. 


اولین گل این مسابقه در دقیقه 60 و روی شروع مجدد خوب داود نوشی صوفیانی توسط یاسر فیضی مهاجم گل ریحان ثبت شد که با سرعت خود توانسته بود با گلر مس رفسنجان تک به تک شود.

 

1387183

مجتبی حسینی در طول این بازی بارها به عملکرد رضوان سرشار داور مسابقه معترص بود و در این صحنه هم اعتراض خود به دقایق تلف شده را به داور چهارم اعلام می کند که  معتقد است باید بیشتر از 2 دقیقه باشد.


این دیدار مانند بسیاری از بازی های لیگ یک بسیار نزدیک دنبال شد و شاهد برخوردهای زیادی میان بازیکنان بودیم. در دقیقه 80 محمدحسین مهرآزما بازیکن باتجربه مس بازیکن حریف را به شدت نقش برزمین کرد و در حالیکه انتظار می رفت با کارت قرمز جریمه شود داور این تصمیم حیاتی را نگرفت تا اتفاقات بعدی شکل بگیرد. 


با تمام این تفاسیر گل ریحان البرز می تواند  دلخوش به تساوی دو تیم سرخپوشان پاکدشت و گل گهرسیرجان صدرنشین مسابقات باشد ولی در سوی دیگر رقیب های اصلی تیم گل ریحان یعنی مس کرمان و شاهین شهرداری بوشهر مقابل حریفانشان پیروز شدند تا شرایط بهتری نسبت به شاگردان حسینی در جدول پیدا کنند.


با این تساوی گل ریحان 37 امتیازی شد و در رتبه پنجم قرار گرفت و در سوی دیگر تیم شاگردان میشو کریستوویچ که طی هفته های اخیر نمایش خوبی داشته اند 25 امتیازی شدند تا در رتبه 11 جدول رده بندی قرار بگیرند و عملا شانسی برای لیگ برتری شدن نداشته باشند.

دیدگاه‌ها