کد خبر : 1595969 | 12 اسفند 1397 ساعت 17:30 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

مس کرمان 2- 0 کارون اروند

لیگ یک/ مس به رنگ طلا مدعی جدید لیگ برتر!

تیم مس کرمان با کسب دومین برد خانگی پیاپی دوباره در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر قرار گرفت.

لیگ یک/ مس به رنگ طلا مدعی جدید لیگ برتر!

به گزارش "ورزش ‌سه"،  از هفته بیست و ششم مسابقات لیگ یک تیم مس کرمان در خانه برابر کارون اروند خرمشهر قرار گرفت و توانست با دو گل محمدرضا پورمحمد و حمید کاظمی حریف جنوبی خود را شکست داده تا موقتا به رده چهارم صعود کند.


نارنجی پوشان کرمانی که در سه بازی اخیر با مربی جدیدشان یعنی فرزاد حسین خانی و برادرش در مسابقات شرکت می‌کنند، رکورد منفی خود را شکسته و در سه بازی هفت گل به ثمر رساندند. از طرفی کارون اروند خرمشهر با هدایت هومن افضلی در سه بازی اخیر خود با دو برد و یک تساوی مواجه شد تا با روحیه مناسبی برابر مس قرار بگیرد.


در نیمه اول حساسیت زیادی در مسابقه حاکم بود و به همین دلیل موقعیت چندانی نصیب هیچ کدام از دو تیم نشد. اما با شروع نیمه دوم توپ و میدان به طور کامل در اختیار مس قرار گرفت و آن‌ها با طرح ریزی حملات انتحاری به دنبال رسیدن به گل برتری بودند. تا اینکه در دقیقه 70 محمدرضا پورمحمد توانست با ضربه‌ای فنی و زیبا گل اول میزبان را وارد دروازه کارون کند. در ادامه مسابقه بازیکنان مس سعی در حفظ نتیجه داشتند و توپ را بیشتر در میانه میدان به حرکت درمی‌آرودند تا اینکه حمید کاظمی در دقیقه 85 گل دوم را با پای راست به قعر دروازه مهمان فرستاد و برد مس کرمان را تثبیت کرد.

 

1387185

 

بازیکنان مس بعد از اتمام مسابقه سرمست و خوشحال از این برد و حضور دوباره در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر در رختکن به ثبت یک عکس سلفی و یادگاری با یکدیگر اکتفا کردند تا اینگونه شادی خود را با هواداران به اشتراک بگذارند.

 

مس با این برد 38 امتیازی شد و به علت تفاضل گل کمتر نسبت به سرخپوشان در رده چهارم قرار گرفت. کارون خرمشهر هم با 22 امتیاز به رده چهاردهم سقوط کرد.

 

دیدگاه‌ها