کد خبر : 1595995 | 12 اسفند 1397 ساعت 21:00 | 159.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت به اوج؛

گران ترین دروازه بان جهان به قتل نمی رسد! (عکس)

کپا آریزابالاگا، دروازه بان جوان چلسی، دوباره در ترکیب ثابت این تیم قرار گرفت. ساری گفت می توانستیم وی را به قتل برسانیم اما یک جلسه تنبیه کافیست.

گران ترین دروازه بان جهان به قتل نمی رسد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، درست یک هفته قبل و در جریان فینال جام اتحادیه جزیره بین دو تیم چلسی و منچسترسیتی، کپا در دقایق پایانی حواشی عجیبی به وجود آورد و تا چند روز تبدیل به تیتر یک رسانه ها شده بود. مائوریتسیو ساری در لحظات پایانی تصمیم به تعویض کپا و ورود ویلی کابایرو به میدان گرفت اما گران ترین سنگربان تاریخ فوتبال جهان از دستور سرمربی ایتالیایی سرپیچی کرده و حاضر به خروج از میدان نشد.

 

در نهایت کپا در زمین ماند و چلسی در ضربات پنالتی مغلوب سیتی شد تا آبی های لندن جریمه ای مبنی بر کسر یک هفته حقوق و اهدای آن به امور خیریه بگیرند.

 

کپا در جریان دیدار چهارشنبه شب چلسی برابر تاتنهام تنبیه شده و بازی را از روی نیمکت تماشا کرد اما امروز در مسابقه برابر فولام در ترکیب ثابت تیمش قرار گرفت. ساری در همان مقطع نیز مدعی شد به نوعی قصد دارد دروازه بان جوان تیمش را ببخشد و حالا او خیلی زود دوباره به ترکیب اصلی تیمش بازگشته است.

 

کپا امروز در دیدار برابر فولام نمایش بسیار خوبی داشت و در چند صحنه تیمش را نجات داد. واکنش تماشایی کپا در نیمه اول برابر ضربه والی متروویچ باعث بسته ماندن دروازه آبی های لندن شد و وی در ثانیه های پایانی نیز با واکنش تماشایی خود روی ضربه سر متروویچ باعث شد پیروزی مهم چلسی برابر فولام حفظ شود.

 

ساری بعد از بازی مدعی شد کپا بازیکنی بالغ است و خودش اشتباهات اخیرش را پذیرفته است. ساری در ادامه جمله ای جالب را در مورد کپا بیان کرد: می توانستم کپا را به قتل برسانم اما یک جلسه نیمکت نشینی برای وی کافی بود. باشگاه چلسی حقوق یک هفته کپا که مبلغی در حدود 190 هزار پوند بود را به امور خیریه اختصاص داد تا اینگونه دروازه بان اسپانیایی خود را نقره داغ کند.

 

اگرچه کپا هفته ای عجیب را سپری کرد و اتفاقات دیدار مقابل منچسترسیتی باعث شد تا او مدتی تیتر یک رسانه ها باشد، اما مدیریت خوب ساری باعث شد او تنها مدت کوتاهی زیر تیغ انتقادات باشد و حالا کپا با استمرار این روند می تواند دوباره دل هواداران چلسی را به دست آورد.

 

1387227

 

1387228

 

1387231

 

1387229

 

1387299

 

1387300

دیدگاه‌ها