کد خبر : 1596096 | 13 اسفند 1397 ساعت 11:18 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

آقای شوک آرام و قرار نداشت (عکس)

اکبرمیثاقیان در بازی های دیروز دسته اول به دلیل محرومیت از روی سکوها تیمش را در بازی با شاهین بوشهر همراهی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، او دراین بازی لحظه ای آرام و قرار نداشت و 90 دقیقه تلاش کرد تا موجب امتیازگیری تیمش شود اما این بازی را شاهین بوشهر برد تا یک گام دیگر به صعود به لیگ برتر نزدیک شود. اکبر میثاقیان که آقای شوک فوتبال ایران است به جرات می توان گفت در این بازی همپای بازیکنان کالری سوزاند چون حتی یک دقیقه آرام و قرار نداشت و بالا و پایین می پرید و حتی یک دقیقه هم روی سکوی استادیوم ننشست تا نشسته بازی را دنبال کند.

تیم مدعی خونه به خونه که فصل گذشته مدعی صعود به لیگ برتر بود این فصل و در حال حاضر نزدیک ترین تیم به گزینه سقوط به دسته دوم است و این نشان می دهد خطر سقوط به دسته دوم را احساس می کند. اکبر میثاقیان اما تا به امروز با هیچ تیمی به دسته پایین تر سقوط نکرده و شاید به همین دلیل بود که در راه آهن می گفت اگر به دسته پایین تر سقوط کنم از برج میلاد خودم را به پایین پرت می کنم!

اکبر میثاقیان که در فوتبال ایران به آقای شوک معروف شده است از جمله مربیانی است که هیچ گاه امید خود را در فوتبال از دست نمی دهد وتا لحظه آخر مبارزه می کند و شاید این بار هم موفق به حفظ تیم خونه به خونه در لیگ یک شود. هر چند که باید گفت او چند سالی است راه صعود به لیگ برتر را گم کرده است با وجود اینکه تیم های متعددی را لیگ برتری کرده است و شاید در این خصوص رکوردار و بهترین باشد.

عکس: مهدی جعفری

 

1387367

 

1387368

 

دیدگاه‌ها