کد خبر : 1596180 | 13 اسفند 1397 ساعت 15:03 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره های بارسا: پیش به سوی سه گانه سوم

بارسایی ها پس از دو برد متوالی مقابل رئال، حالا امیدوارتر از همیشه به ادامه فصل و فتح تمام جام ها هستند.

ستاره های بارسا: پیش به سوی سه گانه سوم

به گزارش "ورزش سه"، شاید هیچ چیز به اندازه برد در ال کلاسیکو بازیکنان و هواداران رئال و بارسا را خوشحال نمی کند. اوضاع از این حیث حالا به سود بارسلونا و دوست دارانش است. دو برد متوالی در برنابئو که موجب حذف رئال از کوپا دل ری و ناامیدشدنش از لالیگا شد، باعث تزریق یک انرژی مضاعف به جبهه بارسلونا شده است.

 

 

1386608

 

 

بارسا در فینال کوپا دل ری باید به مصاف والنسیا برود و در لالیگا نیز با هفت امتیاز بالاتر از اتلتیکو، شانس اول قهرمانی است. هنوز 12 بازی باقیمانده ولی تاریخ گواهی می‌دهد که بارسا معمولا چنین فرصتی برای قهرمانی را از دست نمی دهد؛ به خصوص اینکه اتلتیکو در این فصل نتایج پرنوسانی کسب کرده و در عوض بارسا ثبات خوبی در کسب امتیازها داشته است.

تنها نگرانی و البته ابهام، به لیگ قهرمانان بر می‌گردد. بارسا بازی رفت در زمین لیون را بدون گل مساوی به اتمام رساند و هفته آینده در نوکمپ، بازی برگشت را پیش رو دارد. بارسا برای صعود به یک چهارم نهایی نیاز به پیروزی دارد و بسیار بعید است که به آن دست پیدا نکند. 

کار اصلی بارسا از مراحل بعدی شروع خواهد شد؛ یعنی دقیقا جایی که سه سال متوالی است قادر به گذر از آن نیست. بارسا در سه سال گذشته همواره در یک چهارم نهایی حذف شده و حتی به نیمه نهایی هم نرسیده است.

 

 

1386606

 

 

شب گذشته دربرنامه ال چیرینگیتو این ادعا مطرح شد که بازیکنان بارسا پس از پیروزی بر رئال در رختکن فریاد می زده اند که امسال، سال ماست و برای فتح سه گانه ای دیگر هم قسم شده اند.

بارسا تاکنون با گواردیولا و لوئیس انریکه در سال های 2009 و 2015 فاتح سه گانه شده و حال با والورده خیز بلندی به سمت هت تریک در کسب این عنوان برداشته است. موفق خواهند شد؟

دیدگاه‌ها