کد خبر : 1596185 | 13 اسفند 1397 ساعت 15:23 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

خیرونا؛ روزی که رئال از لالیگا ناامید شد

رئال مادرید نه روز شنبه و پس از شکست از بارسا که 28 بهمن و پس از شکست برابر خیرونا بود که از لالیگا قطع امید کرد.

خیرونا؛ روزی که رئال از لالیگا ناامید شد

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، شکست 0-1 شنبه شب از بارسا میخ آخر بر تابوت رئال در لالیگا بود و حالا مشکل بتوان تصور کرد که این تیم حتی به رتبه دوم دست یابد.

 

 

1386969

 

 

در واقع اما روز شکست خانگی برابر خیرونا بود که رئال عملا از لالیگا دور شد. رئال پس از کسب هفت پیروزی در هشت مسابقه به بازی با خیرونا رسیده بود. 15 روز پیش و در حالی که همه تصور یک برد راحت خانگی برابر تیم ته جدولی خیرونا را داشتند، رئال 1-2 شکست خورد و فاصله با بارسا به 9 امتیاز بازگشت.

رئال ابتدا با گل کاسیمیرو پیش افتاد ولی در نیمه دوم دو بار دروازه خود را باز شده دید و دیگر نتوانست به بازی برگردد. همان روز و در رختکن، ستاره‌های رئال دریافتند که دیگر جبران فاصله 9 امتیازی با بارسا غیرممکن است.

 

1382893

 

 

رئال روند بسیار خوبی را تا پیش از بازی با خیرونا طی کرده بود. هفت برد( 4 برد در لالیگا از جمله پیروزی 1-3 در زمین اتلتیکو، یک برد در لیگ قهرمانان و دو پیروزی در کوپا دل ری) و تنها یک تساوی برابر بارسا در نیمه نهایی کوپا دل ری باعث شده بود تا خیلی ها نسبت به قهرمانی رئال در لالیگا هم امیدوار شوند اما باخت به خیرونا عقب گرد بزرگی بود و یک مانع ذهنی بزرگ را در میان بازیکنان رئال ایجاد کرد.

 

رئال پس از پیروزی غیرمنصفانه برابر آژاکس به خیرونا رسیده بود و گویی انرژی اش تخلیه شده باشد، شکست بدی را متحمل شد. سپس پیروزی دشوار در زمین لوانته و در نهایت دو باخت متوالی به بارسا که عملا رئال را از کوپا دل ری و لالیگا خارج کرد.

رئال حالا مثل سال گذشته فقط چشم به لیگ قهرمانان دارد و حال باید دید که این تیم بی روحیه می تواند از برتری 1-2 بازی رفت خود برابر آژاکس دفاع کند یا خیر.

 

 

1382903

دیدگاه‌ها