کد خبر : 1596187 | 13 اسفند 1397 ساعت 15:45 | 41K بازدید | 0 دیدگاه

کوه های پیرینه؛ میزبان خوشحال ترین مسی فصل (عکس)

لیونل مسی از دو روز تعطیلی تمرین بارسا استفاده کرد و راهی کوهستان پیرینه شد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اسپورت، در حساس ترین مقطع فصل قرار داریم و بدون شک مسی حالا یکی از خوشحال ترین فوتبالیست های دنیاست. فوق ستاره آرژانتینی در ابتدای فصل وعده فتح سه گانه را به هواداران بارسا داده بود ولی پس از شکست ماه گذشته در زمین سویا، آبی اناری ها در آستانه حذف از کوپا دل ری قرار گرفتند.

یک مصاحبه از مسی و وعده او به هواداران بارسا که آنها قرار نیست از کوپا دل ری دست بکشند، نشان داد که بارسا بازی برگشت را کاملا جدی گرفته است.همینطور نیز شد و شکست سنگین 6-1 سویا بارسا را راهی نیمه نهایی کوپا دل ری و بازی با رئال کرد.

 

بازی رفت در نوکمپ 1-1 مساوی شد ولی چهارشنبه گذشته بارسا رئال را 0-3 در برنابئو شکست داد و به فینال رفت و اکنون باید برابر والنسیا به میدان برود. بارسا شنبه شب نیز رئال را در لالیگا مغلوب کرد تا همچنان شانس اول قهرمانی باقی بماند.

 

در چنین شرایطی و در حالی که ارنستو والورده به ستاره های تیمش دو روز مرخصی داده، مسی همراه خانواده عازم کوه های پیرینه(مرز فرانسه و اسپانیا) شده است. او چندین کلیپ در استوری اینستاگرامش منتشر کرده؛ در حالی که در ماشین، مشغول گوش دادن به آهنگی از خوان مانوئل سرات(خواننده اهل بارسلونا) است. به دور از حواشی فوتبال و پس از دو برد فوق العاده در ال کلاسیکو، مسی در کوهستان فرصت خوبی برای بازیابی انرژی و آمادگی ذهنی برای چالش های دشوار ادامه فصل خواهد داشت.

 

 

1387450

 

1387451

 

1387452

 

1387453

دیدگاه‌ها