کد خبر : 1596207 | 13 اسفند 1397 ساعت 16:55 | 56.1K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با آژاکس

واکنش عجیب سولاری به احتمال بازگشت مورینیو

پس از نتایج ضعیف اخیر رئال با سانتیاگو سولاری، بسیاری اخراج او در پایان فصل را قطعی می دانند.

واکنش عجیب سولاری به احتمال بازگشت مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، رئال با دو باخت متوالی که برابر بارسا متحمل شد، شانس قهرمانی در کوپا دل ری و احتمال فراوان، لالیگا را از دست داد و حالا تنها چشم به قهرمانی چمپیونزلیگ دارد. امری که با این شرایط دشوار به نظر می رسد و این روزها شایعاتی مبنی بر بازگشت ژوزه مورینیو در فصل آینده شنیده می شود.

 

 

1387476

 

 

سانتی سولاری، سرمربی رئال در نشست خبری بازی برگشت با آژاکس(یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان) گفت:« بازی رفت را در زمین آژاکس پیروز شده ایم ولی فردا هم برد می خواهیم. هدف ما رفتن به دور بعد است. تیم، شخصیت بالایی در لیگ قهرمانان دارد و برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد.»

 

انتقادات مودریچ:« اینکه او مستقیما از چند بازیکن(بیل، آسنسیو، ماریانو و بنزما) نام برده، سوژه ای برای شما خبرنگاران است. من به عنوان مربی کارم تلاش برای بهتر شدن و پیشرفت تیم است. در مورد رونالدو و تاثیر غیبت او هم حرف زیاد زده شده است. او افسانه زنده این باشگاه است و تمام افتخارات و خدماتش برای رئال، غیرقابل انکار است. همه ما که الان در رئال هستیم، تلاش مان در بهتر شدن است. در بهتر حمله کردن و بیشتر گل زدن. این هدف و نیت ماست.»

 

 

1381034

 

 

شایعات بازگشت مورینیو:« رئال همیشه حتی از جولیا رابرتس(بازیگر سرشناس هالیوودی) هم نامزدهای بیشتری داشته است.»

 

محرومیت دو جلسه ای راموس:« از اینکه او فردا با ما نیست، متاسفم و ناراحت. سرخیو برای ما بازیکن مهمی است. او کاپیتان و رهبر تیم است. البته بازیکنان با تجربه و خوبی برای جانشینی او داریم. در مورد محرومیت او حرفی برای گفتن نداریم. تصمیمی است که گرفته شده.»

 

نقش شما در محرومیت راموس:« نمی دانم از چه چیز حرف می زنید.»

 

شانس قهرمانی فقط در لیگ قهرمانان:« در لالیگا هنوز ناامید نیستیم. در لیگ قهرمانان هم فعلا هدف ما صعود به یک چهارم نهایی است.»

 

 گرت بیل:« نه تنها بیل که همه بازیکنان به جز مارکوس یورنته که مصدوم است، فردا آمادگی حضور در ترکیب ثابت را دارند.»

 

 

دیدگاه‌ها