کد خبر : 1596223 | 13 اسفند 1397 ساعت 17:50 | 47K بازدید | 0 دیدگاه

حمله تند ایجنت بیل به رئالی ها

هواداران رئال باید از خودشان خجالت بکشند!

گرت بیل روزهای خوبی را در رئال پشت سر نمی گذارد. جدای از نتایج ضعیف رئال، رابطه بیل با هواداران هم تیره و تار شده است.

هواداران رئال باید از خودشان خجالت بکشند!

به گزارش "ورزش سه"، بیل که به تازگی توانست صدمین گلش با پیراهن رئال را به ثمر برساند، طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، رابطه دوستانه ای با بسیاری از هم تیمی هایش و همچنین هواداران رئال ندارد. او کمتر محبوبیتی روی سکوهای برنابئو دارد و پس از نمایش ضعیفش در ال کلاسیکوهای اخیر، با سوت و اعتراض هواداران روبرو شد.

شایعات زیادی هم در مورد جدایی او در انتهای فصل شنیده می شود.

 

 

1305025

 

 

جاناتان بارنت، مدیر برنامه های بیل در واکنش به سوت های اعتراضی هواداران رئال هنگام تعویض شدن بیل در ال کللاسکوی شنبه شب گفت:« نسل فعلی هواداران رئال، تا سال ها از گل های بیل صحبت خواهند کرد. صادقانه بگویم که آنها باید از خودشان خجالت بکشند. گرت شایسته احترام بیشتری است. نحوه رفتار هواداران رئال با او تاسف برانگیز است. در شش سال گذشته، بیل در رئال همه چیز را فتح کرده و بی شک یکی از بهترین های دنیاست. هواداران رئال باید بوسه به پاهای او بزنند.»

 

بارنت در مورد شایعات جدایی بیل گفت:« بر خلاف آنچه که در رسانه های اسپانیایی  ادعا می شود، گرت در رئال خوشحال است و هیچ تمایلی برای جدایی ندارد. او خوشحال است و مشکلی بین او و هم تیمی هایش وجود ندارد. هیچ بحثی در مورد ترک رئال نیست و گرت جایی نخواهد رفت. او خواهان ادامه کار در رئال است.»

 

دیدگاه‌ها