کد خبر : 1596255 | 13 اسفند 1397 ساعت 19:04 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

با پاختاکور نه، با تیم ملی ازبکستان بازی داریم

کامیابی نیا: تفکر قهرمانی آسیا در ذهن ماست

هافبک دفاعی پرسپولیس که بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت مهیای بازگشت به ترکیب این تیم است، مدعی شد پاختاکور یکی از قدرت‌های این گروه از لیگ قهرمانان است.

کامیابی نیا: تفکر قهرمانی آسیا در ذهن ماست

به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی نیا، هافبک پرسپولیس که در نشست خبری برانکو ایوانکوویچ را همراهی می‌کرد در خصوص دیدار فردای تیمش مقابل پاختاکور ازبکستان گفت: خیلی خوشحال هستم و لحظه شماری می‌کنم تا بازی‌ها شروع شود. خودمان را برای بازی فردا آماده کرده‌ایم. امیدوارم نتایج سال قبل را تکرار کنیم. سال قبل به خاطر محرومیت مشکلاتی داشتیم. بعد از بازی با صنعت نفت آبادان، خوب ریکاوری کردیم. ما به نوعی با تیم ملی ازبکستان بازی داریم چون آن‌ها ۸ ملی‌پوش دارند. با تمام احترام به تیم حریف ما می‌خواهیم ۳ امتیاز را در تهران نگه داریم.


او افزود: خدا را شکر برانکو این تفکر را بین ما جا انداخته است که هدف ما قهرمانی آسیا باشد. بعد از اینکه دو سال قبل برابر الهلال حذف شدیم، با صحبت‌های برانکو مصمم شدیم تا سال بعدش در لیگ قهرمانان موفق شویم. سال قبل  هم به فینال آسیا راه پیدا کنیم. امسال هم استارت این کار زده شده است. امسال هم قطعا هدف ما قهرمانی است و امیدوارم با کمک باشگاه و هواداران به آن مرحله هم برسیم و شرایط هم طوری باشد که روی تیم‌های ایرانی حساب کنند.

دیدگاه‌ها