کد خبر : 1596259 | 13 اسفند 1397 ساعت 19:24 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

فاوره: به دنبال بازگشت برابر تاتنهام هستیم

لوسین فاوره، سرمربی دورتموند، بازگشت تیمش برابر تاتنهام را غیرممکن نمی داند.

فاوره: به دنبال بازگشت برابر تاتنهام هستیم

به گزارش "ورزش سه"، زنبورها در بازی رفت به سه گل در استادیوم ومبلی برابر تاتنهام مغلوب شدند اما لوسین فاوره از انگیزه بالای تیمش برای جبران آن نتیجه و تلاش برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان خبر داد.

 

1381951

 

بازی با تاتنهام: "ما می دانیم که بازگشت بسیار دشوار خواهد بود اما شما هرگز چیزی در مورد آینده نمی دانید. ما قبلا بازی های زیاد بزرگی در این ورزشگاه انجام داده و تاریخ سازی کرده ایم و حالا نیز ما موقعیتی هستیم که بتوانیم کار غیرممکنی انجام دهیم

 

ما باید باهوش باشیم، بهترین عملکرد خود را ارائه داده و گلزنی کنیم. اگر تاتنهام به گل برسد شرایط بسیار دشوار خواهد شد اما کل بازیکنان تیم به توانایی های خود اعتقاد دارد. ارائه بهترین عملکرد بسیار دشوار است، اما هیچ چیز غیر ممکن نیست. می دانیم که می توانیم دروازه تاتنهام را باز کنیم اما باید با ذکاوت بازی کنیم و سبک حملات ما بسیار مهم است."

 

شرایط یادون سانچس: "او یک بازیکن بسیار با استعداد بوده اما تنها او 18 سال دارد و گاهی اوقات در 18 سالگی فراز و نشیب وجود دارد. سانچس مسیری طولانی برای یادگیری دارد، توانایی او بالاست و سانچس بازیکن با استعدادی محسوب می شود، اما هیچ استعدادی بدون تلاش سخت معنا ندارد و از نظر من استعداد 10 درصد و تلاش فراوان 90 درصد تاثیر دارد."

دیدگاه‌ها