کد خبر : 1596260 | 13 اسفند 1397 ساعت 19:51 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

با قدرت می گویم کمک نکردند قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شویم

برهانی: استقلال غول اصلی گروه مرگ است

بهترین گلزن تاریخ باشگاه استقلال می گوید این تیم شخصیت بزرگی دارد و می تواند از گروهش در لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

برهانی: استقلال غول اصلی گروه مرگ است

آرش برهانی در مورد شرایط استقلال در آغاز لیگ قهرمانان آسیا به ورزش سه می گوید: آقای شفر تیم خیلی خوبی درست کرده است و فکر می کنم پازل های آقای شفر کامل شده است. اگر استقلال کیفیتش را  بتواند در این دو سه بازی را حفظ کند قول می دهم صعود کند. استقلال در آسیا یک اسم خیلی بزرگ است و شخصیت خیلی بزرگی دارد و ممطئن در بازی های مهم این موضوع خیلی کمک می کند.

او در مقایسه این تیم با تیمی که به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و خودش هم در آن بازی می کرد گفت:  آن تیم را همه کارش را دیدند ولی این تیم باید بازی کند. باید ببینیم استقلال شفر در آسیا چه کاره است. مهاجمان استقلال خیلی خوب و باهوش هستند. اگر بخواهم مقایسه کنم به نظرم سطح کیفی این تیم در بعضی از سطوح از تیم ما بهتر است ولی در یکسری از فاکتورها ما بهتر بودیم. صیادمنش جوان است و در خدمت تیم ولی شاید بازی هایش به چشم نیاید. حتی صیادمنش که کمتر در مورد آن صحبت می شود من می گویم یک ستاره است.

 

مهاجم سابق استقلال در پاسخ به این سوال که چرا استقلال در آن سال نتوانست به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند هم گفت: ما 8 بازیکن در تیم ملی داشتیم و واقعا تیم پرستاره ای بودیم. اما به سئول خوردیم که یک تیم بسیار پرستاره بود، دامیانویچ مهاجم سئول 3 میلیون دلار پولش بود و در همه خطوط یک بازیکن شاخص داشتند. ما به هر تیم دیگری می خوردیم می رفتیم فینال ولی واقعا اف سی سئول خیلی قوی بود. حتی در آزادی اگر بازیکن خارجی که در خط هافبک شان بازی می کرد گل چیپ نمی زد می توانستیم بازی را برگردانیم. یادم هست در سئول چادوری هم بازی می کرد و سه چهار بازیکن ملی پوش داشت.

 

برهانی در مورد اینکه قلعه نویی گفت کمکی به این تیم نشد هم گفت: صد در صد، خیلی محکم می گویم به ما کمک نکردند. ما رفتیم تایلند و بعد باید می رفتیم کره،  گفتیم بازی بین این دو بازی را عقب بیندازند ولی این کار را نکردند. خیلی خوب است الان نگاه ملی می شود ولی زمان ما هم  بچه ها انتظار داشتند به استقلال نگاه ملی شود. در مورد سفرهایمان هم که دیگر نگویم، ما برای بازی با بوریرام رفتیم دبی، از دبی به تایلند سفر کردیم  و بعد با اتوبوس رفتیم به یک شهر دیگر و واقعا اگر بخواهم از مشکلات مان بگویم گریه تان می گیرد.  

مهاجم سابق استقلال در پاسخ به این سوال که آیا استقلال فصل قبل می توانست قهرمان آسیا شود یا نه هم گفت: الان پاتوسی آمده است می بینید چقدر تاثیرگذار است، البته قبول دارم یک تیم بزرگ به یک بازیکن متکی نیست ولی بازیکنان جدیدی که می آیند باید در حد تیم باشند. فصل قبل بعد از تیام نتوانستند بازیکنی جذب کنند که در ترکیب تیم بنشیند. وجود تیام برای استقلال خیلی مهم بود و یک موهبت بود و اگر بود این تیم می توانست به فینال صعود کند. در آسیا تیم هایی که بازیکنان بزرگ و تاثیرگذار دارند می توانند موفق باشند، استقلال هم به یک بازیکن تاثیرگذار مثل تیام و پاتوسی نیاز داشت.

 

برهانی در مورد شرایط صعود استقلال در گروه مرگ هم می گوید:  با این وضعیت که می بینم استقلال هم قهرمان فعلی لیگ مان می شود که باید با 3 تیم قهرمان برای صعود رقابت کند. استقلال به نظر من از تیم های گروهش از نظر شخصیت تیمی خیلی بالاتر است و غول اول این گروه سخت است. وقتی تیم های بزرگ به هم می خورند هوادار و شخصیت خیلی می تواند کمک کند و استقلال از این نظر شرایط فوق العاده ای دارد.

 

دیدگاه‌ها