کد خبر : 1596269 | 13 اسفند 1397 ساعت 20:02 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

الدحیل، استقلال سکانس هفدهم در دوحه

تقابل تیم های ایرانی با دیدار الدحیل مقابل استقلال به عدد 17 خواهد رسید.

الدحیل، استقلال سکانس هفدهم در دوحه

به "گزارش ورزش سه"،  تیم فوتبال الدحیل  قطر با توجه به بازیکنان خوبی که به خدمت گرفته است و همچنین اعتماد به نفسی که بعد از قهرمانی تیم ملی قطر در تیم های باشگاهی این کشور ایجاد شده است از مدعیان صعود به مراحل بالایی  جام باشگاه های آسیا  است.


 اولین حضور الدحیل در جام باشگاه های آسیا  بر می گردد به فصل 2013/2012 که درآن سال به عنوان قهرمان لیگ ستارگان قطر پا به این مسابقات گذاشته بودند .


 اولین رویاروی تیم فوتبال الدحیل  برابر تیم های ایرانی در تاریخ 15 فروردین 1391 بود که این تیم  که آن سال ها به نام لخویای قطر به جام باشگاه ها شرکت می کرد ، به مصاف سپاهان اصفهان رفت که دراین بازی با دو گل  حسینی و سزار نتیجه را واگذار کرد. اما در دیدار برگشت این الدحیل بود که توانست سپاهان را با یک گل شکست دهد.


الدحیل درتمام این سال ها به جز مقابله  با سپاهان در برابر تیم های استقلال ،ذوب آهن،استقلال خوزستان، تراکتور سازی به میدان رفته است  که در این میان استقلال با 6 بازی بیشترین تقابل را مقابل این تیم دارد.
الدحیل قطر درطی این 16 دیداری که  مقابل تیم های ایرانی  به میدان رفته است در 7 بازی به پیروزی دست یافت و در 5 دیدار تن به شکست داده است ، در حالی که در 4 دیدار هم به تساوی منجر شده است.


 این تیم قطری در این 16 جدال  15 گل را به ثمر رسانده است و 13 مرتبه هم دروازه اش در  مقابل تیم های ایرانی باز شده است .  در این میان بازیکنان قطری ،  کریم بودیف با سه گل زده بیشترین گل را در این جدال های باشگاهی ایران و قطر به ثمر رسانده است و این در حالی است ک  یوسف المساکنی، نام تاه هی، علی عفیف، اسماعیل محمد والمعز علی هر کدام دو گل را به ثمر رسانده اند.


  این درشرایطی است که سه شنبه (فردا) باید  ببینیم در مصاف  هفدهم آیا استقلال می تواند به ششمین پیروزی تیم های ایرانی برسد یا الدحیل به هشتمین برد خودش دست پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها