کد خبر : 1596345 | 14 اسفند 1397 ساعت 08:35 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیش‌بازی دورتموند - تاتنهام

بوروسیا دورتموند امروز در خانه خود در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان میزبان تاتنهام خواهد بود. دورتموندی‌ها بازی رفت در لندن را با نتیجه 3-0 به تاتنهام واگذار کرده‌اند.

پیش‌بازی دورتموند - تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند امروز در بازی برگشت از مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان، باید در خانه خود به مصاف شاگردان مائوریسیو پوچتینو برود ولی زردپوشان آلمانی می‌دانند که برای صعود به مرحله بعدی کار بسیار دشواری پیش رو دارند. زنبورهای زرد آلمانی در بازی رفت 3-0 باخته‌اند و می‌دانند در این شرایط عبور از تاتنهام کار ساده‌ای نخواهد بود.

 

پوچتینو در آستانه این بازی از مدیران فوتبال انگلیس انتقاد کرده بود که چرا مهلتی که برای آماده‌سازی تیم در اختیار تاتنهام قرار گرفته کمتر از حریف آلمانی بوده. تاتنهام در آخرین بازی خود پیش از رویارویی مقابل دورتموند، روز شنبه با آرسنال بازی کرده بود و این در حالی است که دورتموند آخرین بازی‌اش در بوندس‌لیگا را روز جمعه انجام داده است.

 

1387605

 

اما در جبهه مصدومین، تاتنهام هری وینکز و اریک دایر را با خود به آلمان می‌برد پس احتمالا قصد استفاده از آنها را خواهد داشت. دله آلی، ستاره تاتنهام که به مصدومیت ناحیه همسترینگ دچار است اما در انگلیس می‌ماند هر چند گفته شده که آلی ممکن است از اواخر هفته بتواند برای تاتنهام بازی کند.

 

دیگر مصدوم مهم تاتنهام، کیه‌ران تریپیر است که پوچتینو تایید کرده او را به همراه تیمش به آلمان نخواهد برد.

 

تاتنهام درون دروازه از لوریس استفاده خواهد کرد و خط دفاعی این تیم متشکل از اوریه، آلدرویرلد، سانچز و فرتونگن خواهد بود. سیسوکو، دایر و وینگز جلوتر از مدافعین بازی کرده و اریکسن پشت سر دو مهاجم قرار میگیرد. هری کین و سون هیونگ مین هم خط حمله دو نفره تاتنهام را خواهند ساخت.

 

اما دورتموند درون دروازه‌اش از بورکی استفاده کرده و خط دفاع چهار نفره‌اش متشکل از گوریرو، دیالو، آکانجی و حکیمی خواهد بود. ویتسل و دلینی جلوتر از خط دفاعی بازی کرده و رویس، گوتزه و سانچو، مثلث تهاجمی فوق‌العاده دورتموند را خواهند ساخت. پاکو آلکاسر هم به عنوان مهاجم نوک امید اول گلزنی شاگردان لوسین فاوره خواهد بود.

 

1387603

دیدگاه‌ها