کد خبر : 1596350 | 14 اسفند 1397 ساعت 09:33 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

تمرین تاتنهام در آلمان برای عبور از زنبورها

بازیکنان تاتنهام دیشب در استادیوم سیگنال ایدونا، ورزشگاه اختصاصی بورسیا دورتموند حاضر شده و در آستانه بازی امشب دو تیم در لیگ قهرمانان، در زمین چمند ایدونا پارک به تمرین پرداختند.

تمرین تاتنهام در آلمان برای عبور از زنبورها

به گزارش "ورزش سه"، در جریان تمرین تاتنهام در استادیوم اختصاصی بوروسیا دورتموند، تنها سه بازیکن مهم اسپرز غایب بودند. مائوریسیو پوچتینو در پایان تمرین تیمش به خبرنگاران گفت که دله آلی، می‌تواند شنبه آینده در لیگ برتر، در مقابل ساوتهمپتون به میدان برود ولی چون او قادر به حضور در بازی مقابل دورتموند نبوده، با تیم به آلمان سفر نکرده است.

 

1387618

 

پوچتینو همچنین اعلام کرد که کیه‌ران تریپیر به دلیل مشکل جزئی که برایش پیش آمده در انگلیس مانده تا دوران ریکاوری را پشت سر بگذارد. دیگر بازیکن تاتنهام که با این تیم به آلمان سفر نکرده وینسنت یانسن بوده است.

 

1387619

 

در جریان تمرین تاتنهام، بازیکنان این تیم به دو گروه تقسیم شدند. یک گروه شروع به دویدن در طول زمین کرد و گروه دوم به تمرین پاسکاری پرداخت. تمرین‌های کششی یکی دیگر از فعالیت‌های مهم تاتنهام در زمین بود.

 

1387620

 

از تمرین به نظر می‌رسید بازیکنان تاتنهام در آستانه بازی امروز مقابل دورتموند از روحیه بسیار بالایی برخوردارند. تمرین تاتنهام یک مهمان سر زده هم داشت و دنیل لوای، رئیس باشگاه، وارد زمین شده و بعد از سرکشی به تمرین تیم، با پوچتینو به گفتگو پرداخت.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها