کد خبر : 1596374 | 14 اسفند 1397 ساعت 10:54 | 96.7K بازدید | 0 دیدگاه

داریوش به ترکیب اصلی باز می گردد؛

ترکیب احتمالی استقلال برای شروع لیگ قهرمانان

شفر در غیبت روزبه چشمی و اللهیار صیادمنش باید دو انتخاب برای ترکیب اصلی خود داشته باشد.

ترکیب احتمالی استقلال برای شروع لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، استقلال امروز از ساعت 18:45 فصل جدید را در یکی از سخت ترین گروه های لیگ قهرمانان آسیا آغاز خواهد کرد و به مصاف الدحیل قطر در دوحه و ورزشگاه عبدالله بن خلیفه می رود.


وینفرد شفر در هفته های گذشته استقلال را در بهترین فرم خود قرار داده و آبی پوشان توانستند بردهای متوالی را کسب کنند تا به صدر جدول نزدیک تر شوند اما کار در لیگ قهرمانان برای استقلال بسیار دشوار خواهد بود.


مهدی رحمتی بعد از یک جلسه استراحت امروز شانس اول حضور درون دروازه استقلال است و با بازوبند کاپیتانی برای ارتقا کلین شیت های آسیایی خود خواهند جنگید.


استقلال در مرکز خط دفاع زوج موفق و آماده ای در اختیار دارد؛ منتظری و دانشگر در هفته های اخیر در مرکز دفاع عملکرد خوبی داشتند و کمک کردند تا آبی ها همچنان مدعی کسب عنوان بهترین خط دفاع لیگ باشند. در دو سمت خط دفاعی اما سهرابیان و غفوری بیش از دیگران شانس دارند و در این منطقه از زمین باید شاهد حضور این دو بازیکن باشیم.


در دومین غیبت متوالی روزبه چشمی، نورافکن شانس اصلی برای حضور در پست هافبک دفاعی است و پاتوسی و فرشید باقری نیز دو هافبکی خواهند بود که جلوتر از او و با شرح وظایفی متفاوت به میدان می روند.


انتخاب جانشین صیادمنش اما کار سختی برای شفر است؛ تصاویر تمرینات استقلال و روند هفته های گذشته این تیم نشان می دهد که داریوش شجاعیان وینگر راست استقلال خواهد بود تا اسماعیلی در سمت چپ خط حمله حضور داشته باشد و منشا نیز مهاجم فیکس تیم شفر شود.
به این ترتیب استقلال روی نیمکت مهره هایی مانند مرتضی تبریزی، خسرو حیدری، میثم تیموری، محسن کریمی و ایسما را در اختیار دارد که می توانند به تیم شفر در جریان مسابقه کمک کنند.


ترکیب احتمالی استقلال به شرح زیر است:


مهدی رحمتی، وریا غفوری، پژمان منتظری، محمد دانشگر، آرمین سهرابیان، امید نورافکن، فرشید باقری، آیاندا پاتوسی، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و گادوین منشا.


این دیدار از ساعت 18:45 در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه برگزار می شود و داورانی از ازبکستان این مسابقه را قضاوت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها